ثبت‌نام ۱۶۳ نفر در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرها در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3959423
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰

ثبت‌نام ۱۶۳ نفر در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرها در آذربایجان‌غربی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، گفت: از زمان آغاز ثبت‌نام نامزدهای شورای شهر در استان، در مجموع در شهرهای آذربایجان‌غربی، ۱۶۳ نفر در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرها ثبت‌نام کردند.

ارسالی امروز| ثبت‌نام ۱۶۳ نفر در در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرها در شهرهای ۴۸ گانه آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، 23 اسفندماه، در گفت‌وگو با اصحاب رسانه، ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی ثبت‌نام را به روز آخر موکول نکنند و دو روز از سه روز گذشته تعطیل بود که پیش‌بینی می‌شود از دلایل کاهش ثبت نام در انتخابات همین باشد، هرچند به طور معمول افراد تمایل به ثبت نام در روزهای آخر را دارند، اما از امروز، شنبه روند کلی تا حدی قابل ارزیابی خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: ۱۵۲ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان مرد و ۱۱ نفر نیز از بانوان تاکنون در ششمین دوره انتخابات شوراها ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: ۲۸ نفر از نامزدهای انتخاباتی از طریق نرم‌افزار موبایل و ۲۶ نفر نیز از طریق نرم افزار دسکتاپ در انتخابات شورای شهر ثبت نام که در همین راستا ۹۳ نفر از طریق فرمانداری‌ها و ۱۶ نفر نیز از طریق دفاتر خدمات پیشخوان دولتی در این دوره از انتخابات ثبت نام کردند.

مصطفوی بیان کرد: هفت نفر با مدرک فوق دیپلم، ۹۱ نفر دارای مدرک لیسانس، ۵۶ نفر فوق لیسانس، چهار نفر دکتری و ۲ نفر با مدرک حوزوی تا کنون در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha