بازدید معاونان جهاددانشگاهی از ایکنای خوزستان
کد خبر: 3950488
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

بازدید معاونان جهاددانشگاهی از ایکنای خوزستان

معاونان فرهنگی و پشتیبانی جهاددانشگاهی امروزر در شعبه ایکنای خوزستان حضور یافتند.

خبرگزاری قرآنی دستاوردهای خوبی برای جهاد دانشگاهی داشته استبه گزارش ایکنا از خوزستان، عیسی علیزاده، معاون فرهنگی و سیدمحمدجواد شوشتری، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی، عصر امروز، پنجشنبه، 9 بهمن‌ماه از تحریریه خبرگزاری قرآن خوزستان بازدید کردند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با بیان اینکه ایکنا دستاوردهای خوبی برای این نهاد انقلابی داشته است، گفت: خبرگزاری‌ها باید به سمت رویکردهای نوین بروند، یکی از مواردی که در این راستا می‌توان به آن توجه کرد، تولیدات چندرسانه‌ای و عکس است که امروز اهمیت مضاعفی یافته است.

علیزاده تصریح کرد: خوشبختانه در خوزستان نیز استودیویی در حال راه‌اندازی است که قطعاً می‌تواند بازوی خوب و مؤثری برای ایکنا باشد.


عکس | حضور معاونان پشتیبانی و فرهنگی جهاددانشگاهی در ایکنای خوزستان


وی سوژه مهمی که باید به آن نگاه ویژه‌ای داشت سبک زندگی عنوان و اظهار کرد: اقشار مختلف، علاقه به معنویت را کماکان در قالب حرکت‌های مختلف نشان می‌دهند و ضروری است تا با نگاهی سوژه‌محور به مسائل، ورود بیشتر و بهتری داشته باشیم. 

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خاطرنشان کرد: خوزستان، ظرفیت دینی و قرآنی بالایی دارد و این ظرفیت‌های بومی باید بیشتر از قبل و در اشکال مختلف و جذاب معرفی شود.

انتهای پیام
captcha