درخشش نمایندگان مازندران در مسابقات قرآن اوقاف کشور
کد خبر: 3940568
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴

درخشش نمایندگان مازندران در مسابقات قرآن اوقاف کشور

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از کسب ۲ رتبه نخست نمایندگان قرآنی مازندران در چهل‌وسومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم خبر داد.

کسب دو رتبه نخست از مازندران در مسابقات قرآن اوقاف کشورحجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: چهل‌وسومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم برگزار شد و نمایندگان مازندرانی در رشته اذان و دعاخوانی حائز رتبه نخست شدند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، زهرا پورطهماسب در رشته قرائت تحقیق رتبه پنجم این رشته را در سطح کشور کسب کرد.

حیدری با اشاره به کسب دو رتبه نخست کشوری توسط قرآنیان مازندران، افزود: در رشته اذان مجتبى کریمی و در رشته دعاخوانی مهدی تاجور رتبه‌های نخست کشور را کسب کردند.

مدیرکل اوقاف مازندران بیان کرد: مسابقات کشوری قرآن کریم امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در مراکز استان‌های کشور به صورت ویدئوکنفرانس و ضبط در صدا و سیمای استان ۱۸ آبان ماه برگزار شده بود که به صورت زنده از شبکه سراسری قرآن داوری آن صورت گرفت.

وی افزود: در بخش آقایان در رشته حفظ کل؛ محمد رضا رضایی، امیر حسین زرگری، در رشته حفظ ٢٠جزء حسین همایون در رشته ترتیل مجتبى آقاجان‌زاده، در رشته قرائت تحقیق سید محمد طا‌هایی در رشته اذان سید محمد هاشمی، مجتبى کریمی در رشته دعا خوانی مهدی تاجور و در تواشیح‌خوانی گروه تواشیح اسراء ساری در مرحله کشوری به رقابت پرداختند.

حیدری ادامه داد: مسابقات بخش بانوان نیز ۲۱ آبان‌ماه به صورت ویدئو کنفرانس و با نظارت داوران مستقر در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران برگزار و داوری شد.

مدیرکل اوقاف مازندران در پایان اظهار کرد: در رشته حفظ کل زهرا سلطان‌پور، افسانه خانجانی، فاطمه نظری، محدثه یوسفى در رشته حفظ ٢٠جزء فائزه زنده‌دل، در رشته ترتیل راضیه رحیمی، در رشته قرائت تحقیق زهرا پورطهماسب و در رشته دعاخوانی سیده خدیجه حسینی نیز در آبان ماه امسال در مرحله کشوری به رقابت پرداختند.

انتهای پیام
captcha