روند افزایشی ابتلای به کرونا در رومشکان
کد خبر: 3928568
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹

روند افزایشی ابتلای به کرونا در رومشکان

فرماندار رومشکان با بیان این‌که ماه پیش تعداد مبتلایان در رومشکان سرعت زیادی نداشت اما الان روند فوق‌العاده افزایشی است، گفت: یکی از عوامل این روند افزایشی می‌تواند بازگشایی مدارس باشد.

روند افزایشی ابتلای به کرونا در رومشکانبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی فرمانداری رومشکان، نعمت‌الله دستیاری، فرماندار رومشکان امروز، 20 مهرماه در جمع خبرنگاران با بیان این‌که رومشکان به‌لحاظ کرونا در وضعیت زرد قرار دارد اما در مقایسه با مدت مشابه ماه پیش روند افزایشی تعداد مبتلایان آن‌هم به‌صورت چشمگیر داشته‌ایم، گفت: یکی از عوامل این روند افزایشی می‌تواند بازگشایی مدارس باشد، چون به‌دنبال این کار ترددها زیاد شده و علاوه‌بر دانش‌آموزان و معلمان، والدین نیز همراه فرزندان برای حضور در مدرسه رفت‌وآمدهایی انجام می‌دهند که باعث افزایش تعاملات می‌شود.

وی با بیان این‌که ماه پیش تعداد مبتلایان در رومشکان سرعت زیادی نداشت اما الان روند فوق‌العاده افزایشی است، اضافه کرد: به‌طور مداوم نظارت‌ها در مدارس انجام می‌شود و هر مدرسه‌ای پروتکل‌ها را رعایت نکند یا موارد مشکوک به ابتلا داشته باشند، بلافاصله تعطیل می‌کنیم.

دستیاری با بیان این‌که در بحث مدارس هیچ‌گونه کم‌کاری قابل پذیرش نیست و در این راستا بازرسی‌های زیادی انجام می‌شود، چون خط قرمز ما سلامت مردم است، گفت: نماز جمعه هفته قبل نیز در رومشکان اقامه شد و همواره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی نماز جمعه در این شهرستان اقامه می‌شود.

فرماندار رومشکان افزود: در همه امور مطابق مصوبات ستاد ملی و استانی عمل می‌کنیم و همچنان از مردم می‌خواهیم که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام
captcha