توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم و سبد کالا در بین مددجویان اردبیلی
کد خبر: 3919044
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم و سبد کالا در بین مددجویان اردبیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیران اردبیلی در قالب طرح «اطعام حسینی و احسان حسینی» از ابتدای ماه محرم تاکنون، ۱۰ هزار پرس غذای گرم و سبد کالا را در بین خانوار تحت حمایت و سایر افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع کرده‌اند.

توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم و سبدکالا در بین مددجویان اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل، روز سه‌شنبه، چهارم شهریورماه، با اشاره به اینکه نیکوکاران اردبیلی همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفایش در قالب طرح «اطعام حسینی و احسان حسینی» ۱۰ هزار پرس غذای گرم و سبد کالا را در بین خانوار تحت حمایت و سایر افراد نیازمند جامعه توزیع کرده‌اند، گفت: کمک‌های مردمی در ماه محرم سال‌ جاری برای تهیه و توزیع غذای گرم و سبد کالا بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه بیش از ۵۰۰ میلیون تومان ارزیابی شده است.
وی با اشاره به اینکه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مردم نیکوکار استان اردبیل خواستاریم نذورات خود را به صورت نقدی یا سبد کالا به دست مددجویان برسانند، بیان کرد: در زمینه طبخ غذای گرم نیز آشپزخانه‌های مناسبی در سطح استان تدارک دیده شده که با رعایت اصول بهداشتی فعالیت می‌کنند.
دشتی با بیان اینکه دفاتر کمیته امداد و ۸۶ مرکز نیکوکاری استان اردبیل آماده دریافت نذورات خیران هستند، افزود: مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» از عید سعید غدیر با شعار «از همدیگر گره گشایی کنیم» آغاز به فعالیت کرده است که تاکنون در قالب این طرح، شاهد افزایش کمک‌های مردمی برای دستگیری از فقرا و محرومان جامعه هستیم.
مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه همواره خیران در مناسبت‌های مختلف به خصوص ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) به یاری همنوعان نیازمند خود می‌شتابند، گفت: نیکوکاران تا پایان ماه صفر می‌توانند کمک‌های خود را به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برای رفع مشکلات مستضعفان جامعه اهدا کنند.
وی با بیان اینکه خیران اردبیلی با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود می‌توانند در طرح «احسان حسینی و اطعام حسینی» برای تهیه سبد کالا و طبخ غذای گرم مشارکت کنند، تصریح کرد: یکی از اهداف مهم در اجرای این طرح ساماندهی توزیع نذورات و ارائه خدمات هدفمند به فقرا و مستمندان است.
دشتی با اعلام اینکه نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی #۰۴۵*۱*۸۸۷۷* به آسان‌ترین شکل ممکن و با گوشی همراه خود در طرح «احسان حسینی و اطعام حسینی» مشارکت کنند، بیان کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نیز در اختیار مردم خیر استان اردبیل قرار دارد تا بتوانند به سادگی کمک‌های خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام
captcha