برگزاری 30 شب محفل انس با قرآن‌کریم در کرج
کد خبر: 3896312
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

برگزاری 30 شب محفل انس با قرآن‌کریم در کرج

رئیس اداره اوقاف کرج از برگزاری محافل انس با قرآن‌کریم در این شهرستان خبرداد و گفت: این محافل به مدت 30 شب و به صورت مجازی در امامزادگان کرج برگزار می‌شود.

برگزاری 30 شب محفل انس با قرآن‌کریم در کرج

مصطفی حمزه‌زاده، رئیس اداره اوقاف کرج در گفت و گو با ایکنا از البرز، ضمن تبریک ماه ضیافت الهی بیان کرد: ماه رمضان فرصتی از فرصت‌های الهی است که خداوند در اختیار بندگان قرار داده است. وی افزود: پیامبر اکرم(ص) درباره ماه رمضان می‌فرماید: «ای مردم! ماه خدا با برکت و رحمت و مغفرت به شما روی آورد، ماهی که نزد خدا از همه ماه ها برتر و روزهایش بر همه روزها و شب‌هایش بر همه شب‌ها و ساعاتش بر همه ساعات برتر است، ماهی است که شما در آن به میهمانی خدا دعوت شده و مورد لطف او قرار گرفته‌اید، نفس‌های شما در آن تسبیح و خوابتان در آن عبادت، عملتان در آن مقبول و دعایتان در آن مستجاب است
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج بیان کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و ممانعت از حضور زائران در بقاع متبرکه، مراسم و برنامه‌های امامزادگان کرج به صورت مجازی پخش می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: برنامه نسیم سحر یکی از ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان است که هر سحر ماه مبارک از آستان مقدس امامزاده حسن(ع) اجرا و به صورت زنده از شبکه البرز پخش می‌شود.
حمزه‌زاده بیان کرد: همچنین توزیع بسته‌های ارزاق و کمک‌های مومنانه در قالب ضیافت همدلی جهت کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده بین نیازمندان کرجی توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: ادعیه‌خوانی، قرائت و تفسیر قرآن‌کریم، مناجات خوانی، بیان احکام ماه مبارک رمضان، جزخوانی قرآن‌کریم، محافل انس با قرآن‌کریم با حضور قاریان و حافظان به مدت ۳۰ شب، و برگزاری ویژه برنامه‌های شب‌های قدر، خدیجه مادر امت و ولادت امام حسن مجتبی(ع) و ... از جمله برنامه‌هایی است که از اول ماه مبارک رمضان ازکانال اینستاگرامی امامزادگان کرج در حال پخش است.

انتهای پیام
captcha