برخورد قاطع پلیس با روزه‌خواری در ملأعام
کد خبر: 3894838
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸

برخورد قاطع پلیس با روزه‌خواری در ملأعام

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان گفت: حفظ حرمت ماه رمضان بر هر فرد مسلمانی واجب است و با هرگونه تظاهر به روزه‌خواری در ملأعام برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی‌اصغر عبادی نیک، رئیس پلیس امنیت عمومی استان ضمن تبریك ماه رمضان، اظهار کرد: از مردم ولایت‌مدار استان درخواست می‌کنم ضمن رعایت شئون اسلامی و اخلاقی، حریم و حرمت ماه مبارك رمضان را به‌خوبی حفظ کنند.

وی با تأکید بر اینکه در ایام ماه مبارک رمضان با هرگونه تخلف و روزه‌خواری در ملأعام برابر مقررات و ضوابط قانونی برخورد خواهد شد، تصریح کرد: روزه‌داران به منظور تقویت خویشتن‌داری و گسترش ارزش‌های اخلاقی  و همچنین اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و به‌منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا و رعایت حرمت این ماه عزیز از هرگونه تظاهر به روزه‌خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‎ها، معابر عمومی و ... اکیداً خودداری کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تخلف صنفی در ماه مبارک رمضان از طریق شماره تلفن‌های 2182565 و 2182567 و در وقت غیر اداری 2186389 مراتب را به پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام
captcha