اجرای 2 طرح دانش‌بنیان در جهاددانشگاهی کهگیلویه‌و‌بویراحمد
کد خبر: 3894628
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

اجرای 2 طرح دانش‌بنیان در جهاددانشگاهی کهگیلویه‌و‌بویراحمد

رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از اجرایی شدن دو طرح دانش‌بنیان شامل تولید داروهای دامی با منشأ گیاهی و تولید آفت‌کش‌های گیاهی با منشأ گیاهی برای استفاده از صیفی و سبزیجات در گلخانه‌ها در این واحد خبر داد.

نشست مشترک رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد با مدیرکل ارشاد اسلامی برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، محمدعلی پیرسبزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در نشست مشترک رئیس جهاد دانشگاهی استان، اظهار کرد: آماده همکاری و تعامل بیش از پیش با جهاددانشگاهی استان هستیم و ان شاء الله بتوانیم در راستای زمینه‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی همکاری داشته باشیم.
همچنین، سید محمد قائم کاظمی بیدک، رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: دو طرح دانش‌بنیان شامل تولید داروهای دامی با منشأ گیاهی و تولید آفت‌کش‌های گیاهی با منشأ گیاهی برای استفاده از صیفی و سبزیجات در گلخانه‌ها با اعتباری بیش از ۶۵ میلیارد ریال در این استان اجرایی می‌شود.
وی افزود: بعد از وضع تحریم‌ها توسط دشمن، مسئولان و متولیان امر بیش از ۳۰۰ طرح دانش‌بنیان را بررسی کردند که در نهایت اجرای ۳۱ طرح با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی مورد موافقت قرار گرفت.
رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از میان ۳۱ طرح مورد موافقت، دو طرح پیشنهادی از استان کهگیلویه‌وبویراحمد بود، بیان کرد: اجرای این طرح‌ها در شرایط تحریم مورد موافقت و تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.
کاظمی با اشاره به شیوع کرونا در سطح کشور و استان، تصریح کرد: در پی شیوع کروناویروس و تعطیلی برخی بخش‌های این واحد، به درآمد این واحد خسارت وارد شده است.

اجرای 2 طرح دانش‌بنیان در جهاددانشگاهی کهگیلویه‌و‌بویراحمد

انتهای پیام
captcha