مرز طلبگی قدرت روحانیت است
کد خبر: 3868421
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

مرز طلبگی قدرت روحانیت است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه: روحانیت تا زمانی که از مرز طلبگی تجاوز نکند، صاحب قدرت و منصب است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در جلسه روحانیت مبارز استان کرمانشاه اظهار کرد: از دیر باز روحانیون در متن جامعه حضور داشته‌اند و همواره در کنار مردم و به خاطر مردم بوده‌اند.
امام جمعه کرمانشاه افزود: روحانیون هر کجا بی‌عدالتی و زورگویی می‌دیدند، پرچم حمایت از مردم را به اهتزاز در آورده و در مقابل زورگویان و ستمگران ایستادگی می‌کردند، از جمله آنها مرحوم آیت‌الله حاج شیخ هادی جلیلی در کرمانشاه بود که در مقابل زیاده‌خواهی و زورگویی رضاخان ایستادگی کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: تأثیرگذاری عمیق روحانیت به این واسطه است که آن‌ها سالم زندگی کرده‌اند، لذا با قدرت اسلام و خدا می‌توانند سخنان حق خود را در عرصه جامعه به کرسی بنشانند.
این استاد برجسته حوزه‌های علمیه تصریح کرد: اگر می‌بینید امام راحل و مقام معظم رهبری با تشر و قدرت با استکبار به سرکردگی آمریکا سخن می‌گویند، تمام این‌ها از برکت سلامت نفس آن‌هاست، زیرا آن بزرگان هر سخنی جز در چهارچوب حق بر زبان جاری نمی‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: هم نظام و هم مقام معظم رهبری به ما چشم دارند و به ما دلبسته هستند، لذا باید توجه کنیم درخدمت نظام و اسلام باشیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: برای پیروزی انقلاب خدا می‌داند چه زجرهایی کشیده شده است، لذا باید قدر بدانیم و واقف باشیم امروز به برکت انقلاب اسلامی همه چیز در اختیار ماست، پس باید این امانت را درست و اصولی امانت‌داری کنیم.
یادآور می‌شود، قبل از سخنان آیت‌الله علما حجت‌الاسلام فاضلی گزارشی از برنامه‌های جامعه روحانیت مبارز استان را ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha