روحانیت در همه عرصه‌ها پیش‌قدم و منشا تولید قدرت نرم است
کد خبر: 3831618
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

روحانیت در همه عرصه‌ها پیش‌قدم و منشا تولید قدرت نرم است

گروه اجتماعی- دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به نقش مهم روحانیان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: در تاریخ کشورمان روحانیت همواره نقش خود را برای حمایت از مردم به‌خوبی ایفا کرده و امروز نیز روحانیت باید در همه عرصه‌ها پیش‌قدم و مصدر تولید قدرت نرم باشد.

روحانیت در همه عرصه‌ها پیش‌قدم و منشا تولید قدرت نرم است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مصطفی پورمحمدی، دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز عصر روز گذشته 9 مردادماه در مجمع علمای شهرستان‌های سمنان و مهدی‌شهر با بیان اینکه امروز قدرت تولید پیام و نفوذ جمهوری اسلامی ایران به حدی است که حتی بر دل‌ها اثر گذاشته اظهار کرد: هجمه تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمنان علیه کشورمان امروز بسیار افزایش‌یافته و انکارناپذیر است .

وی ادامه داد: امروز شاهدیم که جمهوری اسلامی ایران با آن هجمه‌های عظیم تبلیغاتی دشمنان و حتی با وجود ابزار ناکافی تبلیغاتی و رسانه‌ای که در اختیار داشته، در مقابل دشمنان خم به ابرو نیاورده و با قدرت نرم، علیه آنان مبارزه کرده است.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به نقش مهم روحانیان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: در تاریخ کشورمان روحانیت همواره نقش خود را برای حمایت از مردم به‌خوبی ایفا کرده و امروز نیز روحانیت باید در همه عرصه‌ها پیش‌قدم و منشا تولید قدرت نرم باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پورمحمدی بر لزوم وارد نشدن روحانیان به جریانات سیاسی تاکید کرد و افزود: جامعه روحانیت تشکل سیاسی و حزبی نیست که در این راستا  جامعه روحانیت باید به‌عنوان هدایتگر سیاسی نقش خود را به‌خوبی ایفا کند زیرا در حال حاضر فضای سایبری و مجازی به‌عنوان محور اقتدار در دنیا محسوب می‌شود.

وزیر سابق دادگستری در دولت یازدهم با اشاره به اینکه امروز دشمن حتی تاب و تحمل شنیدن حرف‌های ساده مبلغان انقلاب اسلامی را ندارد متذکر شد: در همین روزهای اخیر شاهدیم که مستکبران آمریکایی که داعیه دموکراسی و دنیای آزاد و متمدن را یدک می‌کشند؛ حتی اجازه تردد خبرنگاران و دیپلمات‌های جمهوری اسلامی در بیش از چهار خیابان نیویورک را نمی‌دهند.

انتهای پیام

captcha