برپایی ۱۱ محفل انس با قرآن در امامزادگان کرج
کد خبر: 3815527
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

برپایی ۱۱ محفل انس با قرآن در امامزادگان کرج

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اوقاف کرج از برپایی ۱۱ محفل انس با قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در امامزادگان این شهرستان خبر داد.

برپایی 11 محفل انس با قرآن‌کریم در امامزادگان کرج

حجت‌الاسلام حسین مهدیان، رئیس اداره اوقاف کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: سلسله محافل انس با قرآن‌‌ کریم از ابتدای ماه رمضان در استان آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده 11 محفل انس با قرآن تا پایان ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود، افزود: این محافل با حضور قاریان برجسته برگزار می‌شود.
این مسئول ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات الهی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این محافل دانست و گفت: در فعالیت‌های این ماه بیشتر بر برگزاری محافل قرآنی تأکید شده تا فرصتی برای گسترش آموزه‌های دینی و بیان مفاهیم آیات قرآن‌کریم فراهم شود.
مهدیان با تأکید بر اینکه اگر در جامعه قوانین قرآنی حاکم باشد فتنه‌ها یکی پس از دیگری برطرف خواهد شد، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن و استفاده از ابعاد دینی و اعتقادی قرآن، فضای قرآنی در جامعه ایجاد می‌کند و انس با قرآن هدایت‌کننده کجروی‌ها و انحراف‌های جامعه خواهد بود.
انتهای پیام

captcha