مدیریت جهادی در گام دوم انقلاب مورد توجه ویژه قرار گیرد
کد خبر: 3814102
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

مدیریت جهادی در گام دوم انقلاب مورد توجه ویژه قرار گیرد

گروه اجتماعی- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: مدیریت جهادی باید در گام دوم انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه قرار بگیرد، با کارهای روزمره نمی‌شود کشور را اداره کرد.

مدیریت جهادی باید در گام دوم انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه قرار بگیرد،به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، عصر روز چهارشنبه اول خردادماه در جلسه جز خوانی قرآن کریم در مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه اقتدار مسلمانان تنها به خاطر تجهیزات و نفرات و مهمات نیست، اظهارکرد: اقتدار مسلمانان برخاسته از ایمان به خدا، اطمینان به نصرت‌های او و همراهی نیروهای خودی است.

وی افزود: قرآن کریم می‌فرماید: اگر ۱۰۰ نفر از شما پایدار باشد، بر ۲۰۰ نفر از کفار پیروز می‌شود و اگر از شما هزار نفر باشند، بر ۲ هزار نفر از آنها غلبه می‌کنند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با اشاره به اقتدار علمی و عملی مسلمانان اظهار کرد: مسلمین بنیان گذار بسیاری از علوم بودند، امروز نیز در کشور ما هر روز گام‌های روبه جلو برداشته می‌شود و افتخارات درخشان و پیشرفت‌های شگفت آور و رکورددار در شتاب پیشرفت‌های علمی در سطح جهان و منطقه ثبت می‌شود.

امام جمعه تبریز، با بیان اینکه ما امروز در گسترش خدمات اجتماعی، انگیزه‌های جهادی همراه با معنویت سرآمد هستیم، خاطرنشان کرد: هر چه هنوز به عدالت کامل و جامع نرسیده ایم اما گام‌های بلندی به سمت عدالت برداشته ایم.

وی بردن دانشگاه‌ها در شهرها، آوردن جوانان مستعد از شهرها به مراکز علمی، بردن علم آموزی به روستاها، رشد شرکت دختران در کلاس‌ها، جابجایی خدمات از پایتخت به همه جای ایران اسلامی و رسیدن به برخی از پیشرفت‌های روز را از جمله دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران دانست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی اتکا به قدرت خودی را مهم‌ترین اصل مدیریت جهادی برشمرد و تاکید کرد: مدیریت جهادی آن است که با اتکا به قدرت خودی و شعار ما می‌توانیم و بی توجهی به انواع وابستگی‌ها همراه با جوشش اجتماعی و همراهی سیاسی و دوری از رکود و خموشی، تصمیم گیری و مشورت با افراد باشد.

وی اذعان کرد: مدیریت جهادی باید در گام دوم انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه قرار بگیرد، با کارهای روزمره نمی‌شود کشور را اداره کرد، باید مدیریت امروز ما و مدیریتی که در گام دوم انقلاب اسلامی مد نظر مقام معظم رهبری است مدیریت جهادی باشد.

امام جمعه تبریز در پایان بر ضرورت توجه به مصلحت نظام در مذاکرات بین‌المللی تاکید کرد و گفت: باید در همه برنامه‌ها، قراردادها و برقراری ارتباطات یا قطع روابط، باید به این اصل توجه شود و نبود هر یک از اینها یک نقص مهمی است، باید در مذاکرات و تعهدهای بین المللی، هم حکمت را در نظر بگیریم و هم عزت جمهوری اسلامی و هم مصلحت نظام مورد توجه باشد.

انتهای پیام

captcha