موشک‌های سپاه خواب را از چشم آمریکایی‌ها ربوده است
کد خبر: 3813140
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

موشک‌های سپاه خواب را از چشم آمریکایی‌ها ربوده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: امروز می‌بینیم سپاه و نیروهای مسلح ‌هم عِده، هم عُده و هم عُرضه را دارند، عُده سپاه موشک‌های نقطه‌زنی هستند که تا چند هزار کیلومتر برد دارند و عُرضه هم دارند چون تا چندمتری پایگاه آمریکایی‌ها موشک خود را تنظیم کرده و خواب را از چشم آنان ربوده‌اند.

موشک‌های سپاه خواب را از چشم آمریکایی‌ها ربوده است

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌شمالی، امروز، ۳۰ اردیبهشت‌ماه در جمع مدیران اظهار کرد: خداوند در آیه 119 سوره توبه می‌فرماید: «يا أَيُّها الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقوا اللّه وَ كُونُوا مَعَ الصّادقين»؛ یعنی ای کسانی که ایمان آورده‌اید از خدا بپرهیزید و همراه راست‌گویان باشید.
یعقوبی با اشاره به ملزومات در معیت صادقان بودن، تصریح کرد: اوج این آیه و مصداق صادقان، اهل بیت(ع) هستند، در مرتبه بعد جانشین امام زمان و یاران امام قرار دارند که باید با آن‌ها همسو و همگام و هم‌قدم باشیم.
وی با بیان اینکه خداوند صداقت را به‌عنوان یک مدال افتخار برای مؤمنان راستین مطرح کرده است، افزود: قرآن شهدایی که خالصانه رفته‌اند را صادق می‌نامد و کسانی که مانده‌اند و در انتظار فرمان رهبر هستند را هم صادق می‌شمارد.
یعقوبی گفت: خداوند در آیه 60 سوره انفال می‌فرماید: «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکم» و تأکید می‌کند هر نیرویی در قدرت دارید برای مقابله با دشمنان آماده سازید و همچنین اسب‌های ورزیده برای میدان نبرد تا به‌وسیله آن دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید.
وی با بیان اینکه این آیه سه عین عِده، عُده و عُرضه دارد، افزود: امت اسلام باید این سه ویژگی را داشته باشد؛ یعنی باید نیروی انسانی کارآمد، ابزار لازم و پیشرفته برای مبارزه با دشمنان و عرضه به‌کارگیری این نیروی انسانی و ادوات و ابزارها را داشته باشد.
یعقوبی خاطرنشان کرد: امروز می‌بینیم سپاه و نیروهای مسلح ما هم عِده، هم عُده و هم عُرضه را دارد، عُده سپاه موشک‌های نقطه زنی هستند که تا چند هزار کیلومتر برد دارند و عُرضه هم دارد چون تا چندمتری پایگاه آمریکایی‌ها موشک خود را تنظیم کرده و خواب را از چشم آنان ربوده است.
انتهای پیام

captcha