بیانیه گام دوم انقلاب به گفتمان عمومی تبدیل شود
کد خبر: 3812934
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲

بیانیه گام دوم انقلاب به گفتمان عمومی تبدیل شود

گروه فرهنگی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید براینکه بیانیه گام دوم انقلاب باید به گفتمان عمومی جامعه تبدیل شود، گفت: گفتمان‌سازی در سطح مدارس و دانشگاه‌های البرز یکی از اقدامات مهم تبلیغات اسلامی در راستای تحقق این مهم است.

بیانیه گام دوم انقلاب به گفتمان عمومی تبدیل شود

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز تبین بیانیه گام دوم انقلاب را محور اصلی برنامه‌های اجرایی رمضان در البرز دانست و گفت: اثرات انقلاب اسلامی در زندگی و تقویت باورهای معنوی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران بوده و گفتمان‌سازی در سطح مدارس و دانشگاه‌های البرز یکی از اقدامات مهم تبلیغات اسلامی در راستای تبیین بیانه گام دوم انقلاب اسلامی است.
وی با تاکید براینکه بیانیه گام دوم انقلاب باید به گفتمان عمومی جامعه تبدیل شود، بیان کرد: روحانیون مستقر، مبلغین اعزامی، مسئولان مؤسسات و کانون‌های فرهنگی دینی نقش مهمی در برگزاری ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایفا می‌کنند.
به گفته وی، دشمنان مأیوس از اقدامات نظامی علیه ایران به دنبال تضعیف باورها و اشاعه بی بند و باری میان نسل جوان جامعه هستند به همین منظور تلاش فعالان عرصه فرهنگی در راستای آگاهی بخشی به آحاد جامعه به‌ ویژه جوانان لازم است.
مسعودی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در بسیاری از زمینه های علمی، به موفقیت‌های زیادی دست یافته است و به همین دلیل دشمنان برای جلوگیری از توسعه کشور به هر کاری دست می‌زنند اما تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری مسئولان، آن‌ها را از رسیدن به اهدافشان باز می‌دارد.
انتهای پیام

captcha