برگزاری نشست مهدویت در نمایشگاه قرآن البرز
کد خبر: 3812892
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

برگزاری نشست مهدویت در نمایشگاه قرآن البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اعلام کرد: نشست مهدویت با موضوع امام زمان(عج) در حاشیه جشنواره قرآنی این استان برگزار شد.

برگزاری نشست مهدویت در نمایشگاه قرآن البرز

سیده زهرا حسینی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: در این نشست موضوعاتی از قبیل عدم تصریح نام امام زمان(عج) در قرآن، قدرنشناسی مردم نسبت به عصر(عج) با توجه به آیه آخر سوره ملک و زنده بودن آن حضرت تشزیح شد.
وی افزود: نشست‌های تخصصی، محافل انس با قرآن، پخش فیلم، نمایش خیابانی و غرفه کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌هایی است که در حاشیه دومین جشنواره فرهنگی و قرآنی در البرز به علاقمندان ارائه می‌شود.
حسینی بیان کرد: این جشنواره در کنار برنامه‌های ماه مبارک رمضان در تکایا، مساجد و بقاع متبرکه در دو بخش نمایشگاهی و نشست‌های تخصصی در حال برگزاری است که در بخش نمایشگاهی این جشنواره، 30غرفه از ساعت ٢١ الی 24 میزبان علاقه‌مندان و روزه‌‌داران است .
این مسئول گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری با محوریت قرآن‌کریم از قبیل نشست‌های تخصصی با حضور قاریان ممتاز و قرآن ‌پژوهان، غرفه‌های کودک و نوجوان، عفاف و حجاب و همچنین برنامه‌های جنبی از قبیل نمایشگاه تجسمی آثار فرهنگی و هنری و قرآنی مانند کتابت قرآن‌کریم و نمایش‌ های خیابانی با موضوع قرآن از برنامه‌های جنبی این جشنواره است.
انتهای پیام

captcha