تعلیم آموزه‌های قرآنی؛ یکی از اساسی‌ترین ابعاد اجتماعی تمسک به قرآن
کد خبر: 3812557
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

تعلیم آموزه‌های قرآنی؛ یکی از اساسی‌ترین ابعاد اجتماعی تمسک به قرآن

گروه معارف ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: یکی از وظایف حکومت اسلامی توجه به تعلیم قرآن است و این امر یکی از اساسی‌ترین ابعاد اجتماعی تمسک به قرآن است.

تعلیم قرآن یکی از اساسی‌ترین ابعاد اجتماعی تمسک به قرآن استبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، شب گذشته، ۲۷ اردیبهشت، در نشست مؤسسه قرآن و عترت مکتب نرجس در دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: قرآن کریم به مباحث اقتصاد و اخلاق، انسانیت و سیاست، توجه کرده است.
وی با بیان اینکه تمسک به قرآن، بهترین پناه در این دنیاى پر تلاطم و فساد است، افزود: قرآن کتاب هدایت و نور است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: حکومت قرآن از ابعاد اجتماعی تمسک به قرآن است و امروز در انقلاب اسلامی به دنبال تمدن اسلامی هستیم.
رضایی با اشاره به اینکه تمدن‌سازی اسلامی بدون قرآن امکانپذیر نیست، تصریح کرد: یکی از وظایف حکومت اسلامی موضوع تعلیم قرآن است و این امر یکی از اساسی‌ترین ابعاد اجتماعی تمسک به قرآن است.
وی با تأکید بر نشان دادن ابعاد زیبای قرآن به مردم، افزود: رساندن پیام قرآن به جان آدمیان رسالت مهم راهنمایان جامعه است که در تبلیغ قرآن تجلی می‌یابد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: استماع قرآن و سخنان اهل بیت(ع)، پناه بردن به قرآن و عترت، محبت نسبت به قرآن و عصمت، سکوت و تسلیم محض در مقابل قرآن و عترت، دفاع از قرآن و عترت و تبیین جایگاه قرآن و عترت از وظایف فردی همه ما است.

انتهای پیام

captcha