اجتماع ‌«حسنیون» استان البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3812535
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

اجتماع ‌«حسنیون» استان البرز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مجموعه فرهنگی ـ اجتماعی زیباتر از دیروز به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) اولین اجتماع بزرگ حسنیون استان البرز را برگزار می‌کند‌.

اجتماع بزرگ حسنیون استان البرز برگزار می‌شود

وحید عربیان، مسئول برگزاری اجتماع بزرگ حسنیون در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: مجموعه فرهنگی-اجتماعی زیباتر از دیروز به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) اولین اجتماع بزرگ حسنیون استان البرز را برگزار می‌کند‌.
وی با بیان اینکه این برنامه با هدف شناساندن خصایص اخلاقی، رفتاری و گفتاری کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)، در شام میلاد آن حضرت(۳۱ اردیبهشت‌ماه) برگزار می‌شود، افزود: این جشن از ساعت 21 در میدان شهدای کرج با حضور تمامی اقشار جامعه و روزه‌داران در محیطی شاد و با نشاط بر پا خواهد شد.
عربیان گفت: برای باشکوه‌تر شدن هر چه بیشتر این برنامه از سخنران برجسته شیخ «ناصر مظلوم» و همچنین مداحان اهل بیت سید «صادق عبادی»، «مهدی سعیدی»، «محمد عطاءاللهی»، شعرای گرانقدر «صابر خراسانی» و «شایان مصلح»، اجرای مجری توانمند «شفیع شعله‌کار» دعوت به عمل آمده است.
مسئول برگزاری اجتماع بزرگ حسنیون همچنین از حضور ارزشمند سرکار خانم هادی(خواهر شهید ابراهیم هادی) به‌عنوان مهمان ویژه این جشن نام برد.
وی همچنین از اکران غرفه‌های موضوعی، ایستگاه صلواتی و نیز جوایز ویژه‌ای از جمله قرعه‌کشی سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس و ویژه برنامه روزه اولی‌ها گفت و ابراز امیدواری کرد این اجتماع همه ساله در کرج برگزار شود.
انتهای پیام

captcha