سرعت در خدمات‌رسانی به مردم مهم‌ترین رویکرد مسئولان باشد
کد خبر: 3812510
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

سرعت در خدمات‌رسانی به مردم مهم‌ترین رویکرد مسئولان باشد

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: باید مسئولان و متولیان بخش‌های مختلف برای خدمات‌رسانی شایسته‌تر و بهتر به مردم سرعت و سبقت داشته باشند.

سبقت و سرعت در خدمات‌رسانی به مردم مهم‌ترین رویکرد مسؤولان باشد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه دراستان امروز، 28 اردیبهشت در نشست با شماری از مسئولان استانی بر ارتقای خدمات‌رسانی شایسته‌تر و بهتر به مردم تأکید کرد و افزود: مردم ما در تمامی صحنه‌ها حامی انقلاب و نظام بوده و شایسته دریافت خدمات بهتر هستند.
وی با اشاره به تأکیدات اسلامی در زمینهٔ خدمات‌رسانی به مردم، عنوان کرد: قرآن می‌فرماید در کارهای خیر سرعت بگیرید، یعنی هر جا کار خیری دیدید با سرعت به سمت آن بروید، فرصت را از دست ندهید و از کار خیر بهره گیرید.
یعقوبی با بیان اینکه افزون بر سرعت در کار خیر، سبقت در خدمت هم مورد تأکید قرآن و آموزه‌های اسلامی است، افزود: بر این اساس باید به هر کار خیری در وهله نخست با سرعت و دروهله بعد با نگاه سبقت به آن بپردازید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان‌شمالی گفت: براین اساس باید مسئولان و متولیان بخش‌های مختلف برای خدمات‌رسانی شایسته‌تر و بهتر به مردم سرعت و سبقت داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه البته بالاتر از رصد مخلوقات، خداوند متعال هم این امور را می‌بیند، بیان کرد: خداوند از انسان‌هایی که به مخلوقات خدمت می‌کنند راضی است و طبق آموزه‌های دینی بهترین مردم کسانی هستند که به عیال و نان‌خور خداوند کمک می‌کنند و اکنون هم میلیاردها انسان جزء خانواده و عیال خداوند هستند.
یعقوبی عنوان کرد: همه عالم روزی‌خور خداوند هستند، ازاین‌رو هر کس بیشتر به مخلوقات خداوند خدمت کند محبوب‌تر است.
وی ادامه داد: در روز قیامت وقتی انسان‌ها محشور می‌شوند برخی افراد نوری به همراه خود دارند، این نور همان اعمال خوب آن‌ها و تجسم فعالیت‌های نیکشان در دنیا است که در روز قیامت به نور تبدیل می‌شود.
رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان‌شمالی بیان کرد: خدمت در دنیا ظاهر و باطنی دارد، ظاهر آن را هم‌اکنون می‌بینیم اما باطن آن نور و روشنایی است که در قیامت به کمک ما می‌آید تا از گردنه‌های قیامت عبور کنیم.
انتهای پیام

captcha