برگزاری نمایشگاه‌های قرآن جامعه را به سمت ثبات معنوی پیش می‌برد
کد خبر: 3812423
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

برگزاری نمایشگاه‌های قرآن جامعه را به سمت ثبات معنوی پیش می‌برد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: قطعاً برگزاری نمایشگاه‌هایی با موضوع قرآن به تأمین غذای روح کمک خواهد کرد و جامعه را به سمت یک ثبات معنوی پیش می‌برد.

برگزاری نمایشگاه‌های قرآن جامعه را به سمت ثبات معنوی پیش می‌بردحجت‌الاسلام احمدرضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در استان، اظهار کرد: یکی از ضروریات هر جامعه‌ای در در راستای ترویج فرهنگ قرآنی، برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی است.
وی افزود: همانطور که برای تهیه غذای جسم مردم تلاش می‌کنیم، باید برای تهیه غذای روح و روان مردم نیز تلاش خود را به کار بندیم و صرفاً به غذای جسم اکتفا نکنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: زمانی یک جامعه به تعادل خواهد رسید و به معنای واقعی تبدیل به یک جامعه اسلامی خواهد شد که ضمن توجه به غذای جسم به غذای روح نیز توجه ویژه داشته باشد.
رضایی ادامه داد: لذا قطعا انجام این قبیل فعالیت‌ها و برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها به تامین غذای روح کمک خواهد کرد و جامعه را به سمت یک ثبات معنوی پیش می‌برد.
وی افزود: این گونه نمایشگاه‌ها که با نام قرآن است و نیز در کنار آن کتاب‌هایی که ریشه در قرآن دارند، به مردم عرضه می‌شوند به افرادی که دنبال محتواهایی در این حوزه هستند، کمک خواهد کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: چه بهتر است که نمایشگاه‌های قرآن به صورت فصلی یا حتی صنفی برگزار شود چراکه برگزاری آن‌ها یک ضرورت است و آثار خاص خود را در جامعه دربردارد.
انتهای پیام

captcha