آمریکا مذاکره با ایران را در خواب ببیند
کد خبر: 3812339
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰

آمریکا مذاکره با ایران را در خواب ببیند

گروه سیاسی- امام جمعه بجنورد گفت: کنترل تمام فعالیت های ایران، یک مذاکره درستی نیست و آمریکا باید بداند که مذاکره با ایران را در خواب خواهد دید.

آمریکا مذاکره با ایران را در خواب ببیند

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد امروز ۲۷ اردیبهشت در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه با اشاره به اینکه به دنبال تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایرانیان پای میز مذاکره با آمریکا نخواهند رفت، اظهار کرد: کنترل تمام فعالیت های ایران، یک مذاکره درستی نیست و آمریکا باید بداند که مذاکره با ایران را در خواب خواهد دید.
وی با بیان اینکه در ایران نیز جز تعداد محدودی از افراد غرب زده، کسی موافق با مذاکره دوباره با آمریکا نیست و همه ملت ایران می‌دانند که آمریکا بدعهدی کرده است و باید تاوان بد عهدی خود را بدهد و ملت ایران به هیچ عنوان مذاکره ای با این دشمن دیرینه انقلاب اسلامی نخواهند داشت.
وی یادآورشد: رهبر معظم انقلاب مذاکره با آمریکا را سمی دانستند چرا که وجود چنین دولتی برای کشور خطرناک است و هیچ ایرانی باشعوری به دنبال مذاکره نمی‌رود.
یعقوبی با بیان اینکه آمریکا باور دارد توان مقابله با قدرت نظامی ایران را ندارد، گفت: آمریکا با دادن شماره تماس نشان داد از درگیری با ایران نگران و ترس دارد، این در حالیست که رفتارهای زشت آمریکا همیشه سبب رسوایی آنها در جهان شده اما با این حال مجدد سیاست‌های غلط خود را ادامه می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه نقض برجام و بی نتیجه ماندن آن باری دیگر عهدشکنی و زورگو بودن آمریکا را به جهانیان ثابت کرد، افزود: آمریکا گمان می‌کند ایران همچون عربستان باج می‌دهد و نوکر است اما کور خوانده و بداند کشوری که قدرت دارد زیر بار حرف زورگویان نمی‌رود.
یعقوبی باشاره به ا اتفاقات اخیری که در معدن آلبلاغ اسفراین افتاد، خاطرنشان کرد: مسئولان باید جوابگوی این اتفاق باشند که چرا این اتفاق افتاده است.
به گفته وی در این مدت طولانی اموال عمومی مردم این استان به غارت رفته است و مسئولان ذی ربط باید جوابگو باشند که تاکنون چرا کاری نکرده اند.
وی وجود معدن‌های خراسان‌شمالی را ظرفیتی برای جذب سرمایه گذاران و اشتغالزایی دانست و افزود: برای قرار گرفتن در بین ۱۰ استان برتر کشور باید چرخ تولید در این استان به حرکت افتد.
انتهای پیام

captcha