روزه‌داران به یاری زندانیان جرائم غیرعمد بشتابند
کد خبر: 3812329
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

روزه‌داران به یاری زندانیان جرائم غیرعمد بشتابند

گروه سیاسی- امام جمعه سنندج گفت: مسلمانان روزه‌دار باید با پیروی از دستورات خداوند و پیامبر الهی(ص) به یاری کسانی که به دلایل اقتصادی و مالی در حبس بسر می‌برند، بشتابند.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته با تأکید بر لزوم ادای فریضه روزه و تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مردم مؤمن و روزه‌دار باید از فرصت ماه رمضان برای شب زنده‌داری و ادای سنت‌های پیامبر (ص) به بهترین شیوه استفاده کنند.
وی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کنونی را تکیه بر توان داخلی دانست و افزود: با تعامل و یکدلی مردم و مسئولان در تمامی عرصه‌های مختلف می‌توان توطئه اقتصادی دشمن را پشت سر گذاشت.
امام جمعه سنندج همکاری و هماهنگی مسئولان و مردم را در شرایط کنونی ضروری دانست و بیان کرد: ملت ایران همواره با وحدت کلمه، انسجام فکری و عملی، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در روز چهارشنبه، یکم خردادماه در سینما بهمن سنندج عنوان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای شادکردن دل مسلمانان به ویژه خانواده زندانیان جرائم غیرعمد است.
ماموستا خدایی عنوان کرد: مسلمانان روزه‌دار باید با پیروی از دستورات خداوند و پیامبر الهی(ص) به یاری کسانی که به دلایل اقتصادی و مالی در حبس بسر می‌برند، بشتابند.
وی با اشاره به کمک‌های قابل توجه مردم استان در سال‌های گذشته در جشن گلریزان یادآور شد: انتظار داریم مردم نیکوکار و روزه دار سنندجی با عاطفه و مهربانی بیشتری برای رهایی زندانیان جرائم غیرعمد گام بردارند.
انتهای پیام

captcha