انعکاس مباحث روز در «بهار انقلاب قرآنی»/ پویشی که به سیما رسید
کد خبر: 3812285
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

انعکاس مباحث روز در «بهار انقلاب قرآنی»/ پویشی که به سیما رسید

برنامه تلویزیونی «بهار انقلاب قرآنی» در قالب یک پویش تبلیغی به همین نام، به بررسی مسائل سیاسی و اجتماعی روز از منظر قرآن می‌پردازد.

به گزارش ایکنا، مهر نوشت: حامد یامین پور مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران درباره برنامه تلویزیونی «بهار انقلاب قرآنی» که در ویژه‌برنامه سحرگاهی شبکه یک پخش می‌شود، گفت: در راستای پویش تبلیغی «بهار انقلاب قرآنی» که در راستای عملیات ماه مبارک رمضان در سازمان تبلیغات اسلامی است، این برنامه با محوریت سخنرانی حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان با موضوع نگاه قرآنی به مسائل روز انقلاب اسلامی و به خصوص بیانیه گام دوم تولید شده است.

وی ادامه داد: این سخنرانی‌ها بر اساس قرآن پیش می‌رود و محور آن بیشتر روی سوره بقره متمرکز است و طبق این آیات به شرایط سیاسی و اجتماعی کشور می‌پردازد. همچنین مسائل مختلفی که در سال‌های پس از انقلاب داشته‌ایم بررسی می‌شود.

یامین پور با اشاره به بررسی موضوعات روز در این سری از سخنرانی‌ها عنوان کرد: حجت‌الاسلام قاسمیان در این مجموعه ماجراها و مباحث روز را بررسی می‌کند که گاهی درباره موضوعاتی مثل قوم برگزیده، مذاکره و جنگ با دشمنان خدا صحبت‌ها و اشاراتی بیان می‌کنند.

وی همچنین درباره ضبط این مجموعه توضیح داد: ۱۰ قسمت اول این مجموعه با بازه ۲۵ دقیقه در حوزه علمیه مشکات و ۱۰ قسمت بعدی در دانشگاه علم و صنعت ضبط شد. همچنین ۱۰ قسمت سوم این برنامه را نیز در دانشگاه شریف تصویربرداری خواهیم کرد.

مسئول رسانه‌ای پویش «بهار انقلاب قرآنی» درباره بازه زمانی برنامه نیز عنوان کرد: برنامه در ۲۵ دقیقه تولید می‌شد اما کنداکتور پخش ۱۰ دقیقه به ما وقت می‌داد و باید از این پس هر قسمت را در ۱۰ دقیقه تولید کنیم.

وی در پایان درباره بازخوردهای این برنامه نیز گفت: از آن جایی که حضور حجت‌الاسلام قاسمیان در تلویزیون برای تبیین محتوای این پویش انحصار به این برنامه نداشته بازخوردها را هم نباید منحصر به این برنامه دانست. به عنوان مثال حضور ایشان در برنامه «ماه من» شبکه سه و «این شب‌ها» در شبکه یک هم در راستای همین پویش بوده و در کنار این برنامه بازخوردهای زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

انتهای پیام

captcha