مربیان و قرآن‌آموزان بیت‌الاحزان شعب شیراز تجلیل شدند
کد خبر: 3812146
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

مربیان و قرآن‌آموزان بیت‌الاحزان شعب شیراز تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ طی مراسمی از 44 مربی، 68 قرآن‌آموز و 5 نفر از خیران مؤسسه بیت‌الاحزان شعب شیراز تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارك رمضان، مراسم تجلیل از مربیان و قرآن‌آموزان مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شعب شیراز امروز، 26 اردیبهشت‌ماه در تالار حافظ این كلان‌شهر برگزار شد.
در این مراسم از 44 نفر مربی، 68 قرآن‌آموز كه از هر كلاس یك نفر انتخاب شده بود و خیرانی چون فعلی، توحیدیان، جعفر زارع، چراغعلی بیات، احمد نباتی تجلیل به عمل آمد.
حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در این مراسم به برنامه‌های این مؤسسه در ماه مبارك رمضان اشاره كرد و گفت:‌ برنامه تجلیل از مربیان و قاریان برتر قرآنی به همراه چند محفل انس با قرآن کریم از جمله برنامه‌های این موسسه در ایام ماه مبارک رمضان است.
وی با اشاره به آیات قرآن کریم، افزود: آیا امکان دارد انسان سالیان سال تلاش می‌کند و برای یک اشتباه همه تلاش‌های وی بیهود شود؟ در ابتدای خلقت آدم، کسی که 6 هزار سال عبادت خدا کرده بود و به او به مقام ملائکه رسید و در یک لحظه غفلت باعث شد که ابلیس اکنون به منفورترین فرد در جهان باشد.
شاهسونی با تاکید بر اینکه خداوند، آدم را آفرید و او را خلیفه خود قرار داد، اضافه کرد: ملائکه گفتند «اینها خون به پا می‌کنند»، اما خداوند فرمودند «شما خوبی‌های آنان را نمی‌دانید»، همه ملائک سجده کردند اما ابلیس که از مقام اجنه به ملائکه، رسیده بود با کبر و غرور گفت «من به آدمی که از خاک آفریده شده، سجده نمی‌کنم» و این شد که خداوند او را از در خانه اش راند.
مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با اشاره به اینکه گناه ریشه تمام حسنات را می‌برد، اضافه کرد: ابلیس در پیشگاه خداوند قسم خورد که همه فرزندان بشر را به اغوا بکشاند و بهترین راه مبارزه با شیطان، خود قرآن است.
وی با تصریح اینکه شیطان در تلاش است که انسان را از قرآن و اهل بیت(ع) دور کند، گفت: مراقب وسوسه‌های ابلیس باشیم از خدا بخواهیم که از شر شیطان و فرزندانش محافظت کند.
انتهای پیام

captcha