رقابت 420 نفر در مسابقات قرآن بسیج البرز
کد خبر: 3812129
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

رقابت 420 نفر در مسابقات قرآن بسیج البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول دارالقرآن سپاه البرز از برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات قرآن‌کریم بسیجیان این استان خبر داد و گفت: 420 نفر در این مسابقه با هم رقابت می‌کنند.

رقابت 420 نفر در مسابقات قرآن بسیج البرز

حسین قضاتلو، مسئول دارالقرآن سپاه البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان، سی و یکمین دوره مسابقات قران کریم بسیج استان البرز با حضور اساتید و داوران بین‌المللی قرآن‌کریم در حال برگزاری است.
وی افزود: این مسابقه با همکاری دارالقرآن و معاونت تعلیم و تربیت سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در حال برگزاری است و متسابقین این رقابت‌ها سنین زیر 16 سال و بالای 16 سال هستند و در 11 رشته با هم رقابت می‌کنند.
این مسئول تصریح کرد: این مسابقات در ۱۱ رشته ترتیل در رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال، اذان تقلیدی در رده سنی زیر 16 سال، قرائت قرآن در رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال و همچنین مفاهیم درحال برگزاری است و حافظان قرآن در چهار رشته یک، سه، هفت و 10 جزء به رقابت می‌پردازند.
وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ساختارسازی و تقویت روحیه شرکت‌کنندگان بیان کرد و افزود: با برگزاری این مسابقه افراد توانمندی‌های قرآنی خود در عرصه اذان و قرائت قرآن را به‌ نمایش می‌گذارند.
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات از چهارشنبه، 25 اردیبهشت مصادف با نهم رمضان آغاز شده و اختتامیه آن همزمان با یازدهمین شب از ماه مبارک‌ رمضان برگزار خواهد شد و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

captcha