۱۵بقعه اردبیل؛ میزبان محافل جزء‌خوانی قرآن
کد خبر: 3811917
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

۱۵بقعه اردبیل؛ میزبان محافل جزء‌خوانی قرآن

گروه فعالیتهای قرآنی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در ۱۵ بقعه استان محافل ترتیل‌خوانی و جزء‌خوانی قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز استانی در حال برگزاری است.

۱۵بقعه استان اردبیل میزبان جزء خوانی قرآن کریمحجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با بیان اینکه در این بقاع متبرکه کلاس‌های تفسیر قرآن کریم نیز با حضور استاد محمدتقی مجتهدی‌تبریزی اعزامی از استان قم نیز برگزار می‌شود، افزود: خیمه‌های معرفت نیز با هدف پاسخگویی به سوالات شرعی و با بهره گیری از مبلغین اعزامی از قم برپا شده است.

وی با اعلام اینکه طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان در ۲۶ بقعه شاخص استان برپا شده است، افزود: در این طرح برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی تدارک دیده شده است.
وی با اعلام اینکه به مناسبت رحلت حضرت خدیجه مراسم خدیجه مادر امت برگزار خواهد شد، افزود: مراسم خدیجه در ۱۰ بقعه شاخص استان و مراسم ولادت امام حسن علیه السلام در ۱۲ بقعه استان برگزار خواهد شد.

ستوده با اعلام اینکه در پانزده بقعه نیز مراسم احیای شب های قدر با حضور زائرین و مجاورین بقاع متبرکه برگزار خواهد شد افزود، در ۱۰ بقعه افطاری ساده نیز برای نیازمندان از محل اجرای امینانه نیات واقفین تدارک دیده شده است.

وی گفت: نمازهای یومیه نیز در این برگزار خواهد شد و نماز عید فطر نیز در بقاع شاخص استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha