سوم خرداد؛ فرصتی برای روشنگری و بازخوانی فتح خرمشهر
کد خبر: 3811768
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

سوم خرداد؛ فرصتی برای روشنگری و بازخوانی فتح خرمشهر

گروه اجتماعی ــ معاون فرماندار ماکو گفت: حماسه سوم خرداد، فرصت مناسبی برای روشنگری و بازخوانی ابعاد مختلف اهمیت فتح خرمشهر است.

سوم خرداد؛ فرصتی برای روشنگری و بازخوانی فتح خرمهشهر

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رعنا قربانی، معاون فرماندار ماکو، صبح امروز، 25 اردیبهشت‌ماه، در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی سی و هفتمین سالروز حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۶۱ یکی از مهم‌ترین وقایع مهم سیاسی و نظامی در تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی است؛ چراکه با کمترین تجهیزات دفاعی این امر مهم تحقق یافت.
معاون فرماندار ماکو با بیان اینکه حماسه سوم خرداد، فرصت مناسبی برای روشنگری و بازخوانی ابعاد مختلف اهمیت فتح خرمشهر است،‌ از مسئولان ادارات و نهادها خواست تا با احساس مسئولیت در مسیر ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت با حفظ گرامیداشت این ایام و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران قدم برداشته و زمینه درک و تحلیل این واقعه مهم را برای نسل پر شور و جوان ایران اسلامی فراهم کنند.
وی با بیان اینکه فتح غرورآفرین خرمشهر با صبر و استقامت مادران و پدران شهدا رقم خورد، تصریح کرد: خدمت به ایثارگران و خانواده معظم شهدا با توجه به جهاد آنان در راه خداوند توفیق الهی بوده و هیچ عذر و کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.
انتهای پیام

captcha