فعالیت 120 موسسه قرآنی در البرز
کد خبر: 3811680
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹

فعالیت 120 موسسه قرآنی در البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی-مدیرکل ارشاد البرز از فعالیت 120 موسسه قرآنی در این استان خبرداد و گفت: تمامی این مؤسسات دارای مجوز هستند.

فعالیت 120 موسسه قرآنی در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، ناصر مقدم، مدیرکل ارشاد البرز، عصر سه شنبه، 24 اردیبهشت در آئین افتتاحیه دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری رمضان که در محل این اداره کل برگزار شد، با اشاره به اینکه ۱۲۰ مؤسسه قرآنی در البرز مشغول فعالیت هستند، اظهار کرد: تمامی این مؤسسات دارای مجوز هستند.
وی با بیان اینکه در این جشنواره بیش از ۳۰ غرفه از دستاوردهای قرآنی به نمایش گذاشته شده است، افزود: هرشب جشن رمضان با حضور هنرمندان در محل اداره کل برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های این جشنواره می‌توان به برگزاری نشست‌های تخصصی، محافل انس با قرآن، اجرای نمایش خیابانی، پخش فیلم‌های سینمایی مرتبط با حوزه‌های قرآنی، بزرگداشت چهره‌های برجسته قرآنی، جلسات رونمایی از آثار برجسته چاپ‌شده در حوزه قرآن و عترت و شب شعر به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی اشاره کرد.
این مسئول با بیان اینکه البرز سال گذشته در هفدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت خوش درخشید، گفت: چهارهزار و ۷۸۰ نفر در این آزمون سراسری شرکت کردند و البرز بعد از تهران دومین استان بود.
مقدم با اشاره به اینکه بیش از ۴۵۰ نفر بیمه فعالان قرآنی هستند، افزود: بیمه این افراد از طریق بیمه هدفمند سازی یارانه‌ها انجام شده است.
انتهای پیام

captcha