4 برنامه‌ مهم کمیته امداد ایلام در ماه رمضان
کد خبر: 3811651
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
مدیرکل کمیته امداد ایلام تشریح کرد:

4 برنامه‌ مهم کمیته امداد ایلام در ماه رمضان

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با تشریح برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان گفت: طرح مفتاح الجنه و تفقد از خانواده های نیازمند، طرح اکرام و محسنین، اطعام نیازمندان، طرح همیان مولا، مشارکت در آزادی زندانیان و جمع آوری زکات فطریه از عمده ترین برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان است .

4 برنامه‌ مهم کمیته امداد ایلام در ماه رمضان
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی امداد ایلام، ضیاء رضایی، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام امروز با بیان اینکه حال و هوای روحانی ماه مبارک رمضان با افزایش روحیه انفاق و احسان در جامعه و ارتقا سطح مشارکت افراد خیر در زمینه کمک به افراد نیازمند همراه است، اظهار کرد: طرح اطعام مددجویان به عنوان یکی از برنامه های محوری این نهاد با توزیع سبدهای غذایی بین نیازمندان و گاهاً سفره های افطاری اجرایی شده و اغلب خانواده های مددجو از این طریق اطعام می شوند .
وی با اشاره به اجرای طرح مفتاح الجنه و تفقد و دلجویی از نیازمندان گفت: در این طرح با محوریت حضور مسئولان در بین خانواده های نیازمند و با حضور خیران و مسئولان، بسیاری از مشکلات و نیازهای آنان از این طریق برطرف می شود .
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: علاوه بر این در هفته کمک به نیازمندان که از نیمه ماه مبارک رمضان تا 21 ماه رمضان نامگذاری شده این نهاد آمادگی کامل برای جمع آوری کمک برای توزیع بین نیازمندان خواهد داشت .
رضایی یکی دیگر از برنامه های مهم این نهاد در ماه رمضان امسال را طرح اکرام و محسنین عنوان کرد و گفت: در این طرح امدادگران این نهاد در طول ماه مبارک بویژه شبهای قدر با استقرار در مساجد و دیگر مکانهای مذهبی نسبت به ثبت نام از افراد حامی برای سرپرستی کردن کودکان یتیم و نیازمند اقدام خواهند کرد .
وی در ادامه به طرح همیان مولا اشاره کرد و گفت: از طریق این طرح کیسه های مخصوص بسته های غذایی در اختیار افراد نیکوکار قرار داده تا از این طریق کمکهای آنان جهت توزیع بین نیازمندان جمع آوری شود .
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام یکی دیگر از برنامه های این ماه را جمع آوری فطریه و نذورات روزه داران در روز عید سعید فطر عنوان کرد و گفت: این وجوهات بلافاصله پس از دریافت بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می شود
انتهای پیام
captcha