اعلام نتایج مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مناظره دانشجویان در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3811617
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

اعلام نتایج مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مناظره دانشجویان در خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی- نتایج مرحله یک چهارم نهایی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان‌شمالی که به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار شده، اعلام شد.

اعلام نتایج مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مناظره دانشجویان در خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان در روز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه پیام نور با حضور هشت تیم برگزار شد.
تیم‌های ذهن زیبا از دانشگاه پیام نور بجنورد(موافق) و شهید دیالمه از دانشگاه دولتی بجنورد(مخالف) با گزاره « مهمترین مؤلفه اثرگذار بر رضایت از زندگی، درآمد فرد است» به رقابت پرداختند که تیم شهید دیالمه پیروز شد.
دومین مناظره در این مرحله بین تیم های سلولوژی از دانشگاه کوثر(مخالف) و برهان از دانشگاه علمی کاربردی(موافق) با گزاره«طرح تحول سلامت باعث تقویت عدالت در نظام سلامت است» برگزار شد که تیم برهان در این رقابت پیروز شد.
تیم های مادر از دانشگاه علوم پزشکی(مخالف) و آپ از دانشگاه کوثر(موافق) با گزاره«تعداد بالای قوانین تصویب شده در ایران، موجب پیشرفت امور و جلوگیری از فساد می شود» به رقابت پرداختند که تیم مادر در این رقابت پیروز شد.
مناظره پایانی در این مرحله بین تیم های منطق آوران از دانشگاه علمی کاربردی(موافق) و آبادیس از دانشگاه پیام نور بجنورد(مخالف) با گزاره« افزایش حضور اجتماعی زنان موجب تحکیم نظام خانواده می گردد»به رقابت پرداختند که تیم منطق آوران در این رقابت پیروز شد.
گفتنی است دکتر محمد خرمی، دکتر نازمحمد اونق، مریم یزدان پناه و ابوالقاسم کریمی از اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه‌ها، داوری این دور از مناظرات را به عهده داشتند.
انتهای پیام

captcha