کمک 190 میلیارد ریالی حامیان به ایتام البرزی
کد خبر: 3811605
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

کمک 190 میلیارد ریالی حامیان به ایتام البرزی

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: 24 هزار حامی با کمک 190 میلیارد ریالی به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد این استان رتبه دوم کشوری را کسب کردند.

کمک 190 میلیارد ریالی حامیان به ایتام البرزی

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: کمک‌های حامیان ایتام البرز در سال گذشته نسبت به سال 96 براساس آمار و اطلاعات 35 درصد رشد داشته است.
وی افزود: سال گذشته بخش قابل ‌توجهی از خانوارهای ایتام فاقد مسکن با کمک حامیان خانه‌دار شدند و طبق برنامه پیش‌بینی ‌شده امسال یتیم فاقد مسکن نخواهیم داشت.
محمدی‌فرد گفت: در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با شماره کارت‌ بانک ملت و شناسه اختصاصی وجوه اهدایی خود را به‌ صورت مستقیم به‌ حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.
این مسئول با تأکید بر اینکه هم ‌اکنون عمده نیاز فرزندان محسنین را مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی تشکیل می‌دهد گفت: ایتام و فرزندان محسنین در اثر حمایت‌های حامیان نیکوکار توانسته‌اند به مدارج مهم علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری دست پیدا کنند.
محمدی فرد خاطرنشان کرد: قهرمانی رشته‌های ورزشی کاراته، ژیمناستیک، فوتبال آمریکایی، کارگردانی تلویزیون، شعر، تألیف کتاب و رمّان نویسی و حفظ قرآن نمونه هایی از این موفقیت های ایتام دراثر حمایت حامیان به شمارمی رود.
مدیرکل کمیته امداد البرز با دعوت از خیران برای برآورده کردن آرزوهای ایتام در سامانه آرزوها به آدرس Hamiarezooha.ir یادآور شد: در طول سال مردم نیکوکار می‌توانند با حضور در واحدهای طرح اکرام ایتام و محسنین دفاتر این نهاد در شهرهای استان البرز ضمن دریافت شناسنامه‌های فرزندان معنوی خود در این طرح ثبت‌ نام کنند.
وی استمرار توفیقات این نهاد در به ثمر رساندن برنامه‌های فقرزدایی را درگرو همیاری و مشارکت مردم نیکوکار دانست.
این مسئول گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی کمیته امداد و تنوع نیازهای جامعه هدف این نهاد، از خیران می‌خواهیم برای رفع مشکلات خانوارهای مددجو کمیته امداد را یاری و از نزدیک ضمن نظارت بر نحوه هزینه کرد وجوه اثرات کار خیر خود را مشاهده کنند.
انتهای پیام

captcha