دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در خراسان‌جنوبی برپا می‌شود
کد خبر: 3811541
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در خراسان‌جنوبی برپا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از برپایی دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت این استان از ۲۶ اردیبهشت‌ماه تا یکم خردادماه خبر داد.

دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در خراسان‌جنوبی برپا می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ناصر نبی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز، 24 اردیبهشت‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: حوزه فناوری نو بحث مهمی است و باید در گسترش فضای قرآنی مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به گشایش دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در استان، افزود: فعالیت‌های قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان جشن رمضان برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مهم‌ترین این فعالیت‌ها برپایی نمایشگاه قرآن و عترت است، ادامه داد: سایر فعالیت‌ها شامل؛ نشست‌های علمی و تخصصی در حوزه قرآن و عترت، برگزاری محافل قرآنی، فعالیت‌های فرهنگی و هنری، جلسات تفسیر و تجلیل از فعالان عرصه قرآن است.
نبی‌زاده بیان کرد: تاکنون 62 غرفه در نمایشگاه قرآن و عترت بیرجند ایجاد شده و 30 ناشر در حوزه نشر مکتوب، 10 ناشر در حوزه دیجیتال و 10 غرفه مربوط به مؤسسات و سازمان‌ها به ارائه دستاوردهای خود خواهند پرداخت.
وی تصریح کرد: برگزاری محافل قرآنی، اجرای تئاتر، تعزیه و شب شعر و رونمایی از بعضی پوسترها و کتاب‌ها از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: نمایشگاه قرآن و عترت از ساعت 17 تا 23 در محل سالن شماره 2 حسینیه جماران بیرجند پذیرای علاقمندان خواهد بود.
انتهای پیام

captcha