تله‌فیلم «دیدگاه» در ارومیه ساخته شد
کد خبر: 3811431
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

تله‌فیلم «دیدگاه» در ارومیه ساخته شد

گروه فرهنگی ــ نویسنده و کارگردان تله‌فیلم «دیدگاه» با اشاره به اینکه این فیلم با هدف نشان دادن عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است، گفت: به نمایش گذاشتن بسیج همگانی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور در تامین امنیت از دیگر اهداف ساخت این تله‌فیلم است.

تله‌فیلم «دیدگاه» با هدف نمایش اقتدار جمهوری اسلامی در ارومیه ساخته شد

جعفر ثنایی، نویسنده و کارگردان تله فیلم «دیدگاه» در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به هدف ساخت این فیلم اظهار کرد: هدف و موضوع این فیلم نامه نشان دادن عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و بسیج همگانی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور در تامین امنیت است.
وی ادامه داد: در طی فیلم نشانه‌هایی از وجود آسیب‌های اجتماعی ناشی از شبکه‌های مجازی و فریب جوانان با وعده‌های الکی و سوق دادن آنان به‌سوی اهداف مخرب و کمرنگ نمودن آرمان‌های انقلاب به نمایش درآمده است.
ثنایی با اشاره به اینکه انتقاد از بزرگ‌نمایی آمریکا در بین آحاد مردم کشور از طریق شبکه‌های مجازی و سخنان رهبر عظیم‌الشان انقلاب و رهنمودهای ایشان نیز در این فیلم به تصویر کشیده است، خاطرنشان کرد: در نهایت نمایش مبارزه جوانان بسیجی و اقتدار دستگاه‌های امنیتی و نظامی برای مقابله با تهدیدات ضدفرهنگی این شبکه‌ها و دستگیری و رسوایی عاملان داخلی آن‌ها با متلاشی شدن باند مذکور و تحویل آن‌ها به دست عدالت به پایان می‌رسد.
وی با بیان اینکه شخصیت‌های اصلی این تله‌فیلم را 6 نفر تشکیل داده‌‌اند، تصریح کرد: این تله فیلم به مدت 35 دقیقه ساخته شده و حمایت مسئولین نیز در ساخت این تله فیلم بسیار ستودنی بوده و همچنین این تله‌فیلم برای شرکت در جشنواره فیلم طنین ارسال خواهد شد.
گفتنی است؛ فیلم‌نامه پدر، مستند اندیشه‌های آسمانی و مستند سقای کربلا از دیگر ساخته‌های جعفر ثنایی است.
انتهای پیام

captcha