لزوم مقابله با نهادینه شدن روزه‌خواری در جامعه
کد خبر: 3811308
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲

لزوم مقابله با نهادینه شدن روزه‌خواری در جامعه

گروه اجتماعی - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه روزه‌خواری در جامعه نباید نهادینه شود، تصریح کرد: متولیان امر نسبت به نظارت بر روزه‌خواری در سطح جامعه باید توجه داشته باشند.

لزوم مقابله با نهادینه شدن روزه‌خواری در جامعه

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه روزه‌خواری در جامعه نباید نهادینه شود، اظهار کرد: متولیان امر نسبت به نظارت به روزه‌خواری در سطح جامعه باید توجه داشته باشند.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در راستای فرهنگ‌سازی برای عدم روزه‌خواری در جامعه برعهده دارند، خاطرنشان کرد: حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود و تمامی آحاد جامعه اعم از مسئولین و مردم وظیفه دارند تا با امر به معروف و نهی از منکر با پدیده روزه‌خواری در جامعه مقابله کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سرایی با اشاره به برگزاری مراسمات جمع‌خوانی قرآن کریم و محافل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان ادامه داد: برگزاری چنین مراسماتی به تنهایی کافی نبوده و در کنار این برنامه‌ها باید اقدامات فرهنگی و دینی بسیاری در جهت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه صورت گیرد.
انتهای پیام 

captcha