اعلام برترین‌های مرحله استانی جشنواره «قرآن و عترت» دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی
کد خبر: 3811228
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

اعلام برترین‌های مرحله استانی جشنواره «قرآن و عترت» دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ اسامی راه‌یافتگان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‎شمالی به مرحله سراسری بیست و چهارمین جشنواره «قرآن و عترت» در بخش معارف اعلام شد.

اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله کشوری جشنواره «قرآن و عترت» دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی

فریمان ابراهیم‌زاده، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: امسال با مشارکت فعال کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه، مرحله دانشگاهی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، دعا، مناجات خوانی، ترجمه‌خوانی، آئین سخنوری و اذان برگزار شد.
وی افزود: حدود ۱۵۰ نفر دراین بخش از جشنواره ثبت نام کرده‌اند وکه در نهایت 17 نفر در بخش دانشجویی، کارکنان و اساتید با کسب حد نصاب امتیاز، به مرحله کشوری مسابقات راه یافتند.
وی ادامه داد: در بخش اساتید «طوبی فرازمند» در رشته سبک زندگی قرآنی، «امیرعلی قهرمانی در رشته آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، «اندیشه حامدی» در رشته ترجمه و تفسیرو در بخش کارکنان نیز «منیژه اسماعیل زاده » در رشته پرسمان معارفی، «محمد تقی وحیدی» و «زهرا یوسفیان» در رشته احکام، «زهرا علی‌آبادی» در رشته ترجمه و تفسیر، «حسن رحیمی‌راد» در رشته سبک زندگی قرآنی و «معصومه روحانی» در رشته آشنایی با نهج‌البلاغه حائز رتبه لازم برای ورود به مرحله سراسری شدند.
وی یادآور شد: در بخش دانشجویی نیز «فائزه حق بین» «شیرین صحرایی» «فاطمه جمشیدی‌فر» در رشته احکام، «زهرا خوشنودی» در رشته آشنایی با ترجمه و تفسیر، «فاطمه حشمتی» در رشته سبک زندگی قرآنی، «رضا عاقدی» در رشته پرسمان معارفی، «هادی احمدی» در رشته آشنایی با سیره معصومین(ع)، «نرگس فخرانی» در رشته آشنایی با احادیث اهل بیت (ع) به مرحله سراسری راه یافتند.
ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در مرحله سراسری این بخش در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و در تاریخ هشتم مرداد ماه به صورت همزمان در سراسر کشور، به رقابت می پردازند.
انتهای پیام

captcha