امید را در جامعه بسط و گسترش دهیم
کد خبر: 3810910
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

امید را در جامعه بسط و گسترش دهیم

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تأکید بر ضرورت مطالعه و درک بیانیه گام دوم انقلاب و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: داشتن امید به آینده، فرازی از بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شده توسط مقام معظم رهبری بوده و ما باید به تأسی از رهبر فرزانه انقلاب، امید را در جامعه بسط و گسترش دهیم.

امید را در جامعه بسط و گسترش دهیم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رامین خورنژاد حسینی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، فرصت مناسبی است تا انسانی که در پیچ و خم‌های مادی دنیا غرق شده، خود را بازیافته و به قصد بهره بردن از ارزش‌های معنوی از علایق مادی دست بکشد.
وی با اشاره به اینکه انسان در این ماه می‌تواند خود را در اختیار پروردگار هستی قرار دهد و تقاضا کند که او را در راه راست ثابت‌قدم نگه‌دارد، خاطرنشان کرد: بدین‌وسیله انسان می‌تواند به دریای بیکران انس و مهر خداوند که سراسر مغفرت و رحمت است، متصل شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی یادآور شد: انسان، موجودی سالک و پویا به‌سوی معبود خویش است و از هر راه و مسیری که در زندگی برای رسیدن به ذات اقدس کبریایی انتخاب کند، سرانجام به لقای معبود خویش خواهد رسید و یکی از این راه‌ها ماه مبارک رمضان است که می‌تواند انسان را به خالق هستی وصل کند.
وی به آثار معنوی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: ماه مبارک رمضان، نقش مؤثری درجهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه دارد، امروزه با بروز آسیب‌های اجتماعی، تربیت و مقاوم‌سازی خانواده‌ها بسیار مدنظر بوده و می‌توان با برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده از فرصت ماه رمضان جهت روشنگری و آگاه‌سازی خانواده‌ها در مقابل آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تأکید بر ضرورت مطالعه و درک بیانیه گام دوم انقلاب و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: داشتن امید به آینده، فرازی از بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شده توسط مقام معظم رهبری بوده و ما باید به تأسی از رهبر فرزانه انقلاب، امید را در جامعه بسط و گسترش دهیم و باید بدانیم بیان مشکلات شخصی و ربط دادن آن به انقلاب موجب می‌شود تبدیل به بلندگوی دشمنان کشورمان شویم.
وی افزود: دشمن‌شناسی و مقابله با توطئه‌های شیطانی دشمنان از دیگر موارد مطرح شده در این بیانیه است، آمریکا و رژیم اشغالگر قدس دشمن شماره یک ما مسلمانان هستند و از بدو پیروزی انقلاب دسیسه‌های مختلفی را برای به زانو درآوردن نظام اسلامی طراحی و اجرا کرده‌اند که به حول و قوه الهی و رهبری عالمانه بنیانگذار کبیر نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین مقام معظم رهبری همه آنها مفتضحانه شکست خورده و خفت و بی‌آبرویی را نصیب دشمنان ما کرده است.
انتهای پیام

captcha