طرح‌ «ضیافت مهر» و «مهمانی خدا» در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود
کد خبر: 3810846
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
همزمان با ماه رمضان؛

طرح‌ «ضیافت مهر» و «مهمانی خدا» در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان‌جنوبی از اجرای طرح ضیافت مهر و مهمانی خدا در ایام ماه مبارک رمضان توسط اداره‌کل بهزیستی استان و ادارات بهزیستی شهرستان‌ها خبر داد.

اجرای طرح‌های «ضیافت مهر» و «مهمانی خدا» همزمان با ماه رمضان در خراسان‌جنوبیحسن رحیمی، معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: خدمات به مددجویان ویژه ماه مبارک رمضان در قالب دو طرح ضیافت مهر و مهمانی خدا ارائه می‌شود.
وی افزود: اجرای طرح ضیافت مهر با هماهنگي و رايزني با خيرين و به خصوص مديران اجرائی و شهرستانی مسئولان سازمان‌ها و ادارات ستاد و شهرستان‌ها برای جلب و جذب كمك‌هاي آنان براي تهيه بسته‌هاي غذايي و برگزاری افطاری، بازدید از منازل نیازمندان، معلولین و خانواده‌های آنان با جهدف بررسی مشکلات و رفع آن و دلجویی از آنان با رعایت حفظ شان و کرامت مددجویان اجرا می‌شود.
معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان‌جنوبی با اشاره به اجرای طرح مهمانی خدا، تصریح کرد: با اجرای این طرح و اخذ وجه به صورت نقد، تهیه غذا برای افطار به مدت 10 شب برای چهار هزار نفر از معلولین و مددجویان تحت پوشش استان صورت می‌گیرد.
رحیمی ادامه داد: هم استانی‌ها و خیرین می‌توانند با واریز کمک‌های خود با شماره گیری کد #۵*۵*۷۴۱* و یا با ارسال کمک‌های خود به شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۴۸۳۲۶۶ در تهیه غذای گرم و سبد غذایی برای نیازمندان تحت پوشش بهزیستی یاریگر بهزیستی باشند.

انتهای پیام

captcha