ورزشکاران خراسان‌شمالی با «روخوانی و روانخوانی قرآن» آشنا می‌شوند
کد خبر: 3810765
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

ورزشکاران خراسان‌شمالی با «روخوانی و روانخوانی قرآن» آشنا می‌شوند

گروه اجتماعی ــ معاون ساماندهی امور جوانان اداره‌کل ورزش و‌ جوانان خراسان‌شمالی گفت: در راستای آشنایی هر چه بیشتر ورزشکاران با قرآن کریم، مقرر است دوره‌های آموزشی «روخوانی و روانخوانی» قرآن کریم برای هیئات‌‌ ورزشی برگزار شود.

هیات‌های ورزشی خراسان‌شمالی با« روخوانی و روانخوانی» قرآن کریم آشنا می‌شوند

امان‌الله فیروزه، معاون ساماندهی امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: دوره آموزشی «روخوانی و روانخوانی قرآن» ویژه هیئت ورزشی خواهران و برادران در سطح استان برپا می‌شود.
وی با اشاره به وجود بیش از 40 هیات ورزشی فعال در استان، ادامه داد: هدف از برپایی این دوره آموزشی ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و شناسایی قاریان بین ورزشکاران در استان است.
فیروزه افزود: دوره آموزشی «روخوانی و روان‌خوانی قرآن» از نیمه خردادماه برای هیئت ورزشی برگزار شده که ورزشکاران علاقمند می‌تواند برای شرکت و نام‌نویسی در این دوره به هیئت ورزشی مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه در بحث قرآنی ورزشکاران به دنبال اعداد و ارقام نیستیم، یادآور شد: تلاش می‌کنیم تا با برپایی این دوره‌های آموزشی در کنار ورزش، ارزش‌های والای دینی را نیز پررنگ کنیم تا بتوانیم ورزشکاران را در جامعه اسلامی به عنوان یک الگوی فرهنگی و ورزشی معرفی کنیم.
انتهای پیام

captcha