ارائه خدمات درمانی به ۲۷۸۶ بیمار صعب‌العلاج و خاص خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3810712
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
توسط کمیته امداد صورت می‌پذیرد؛

ارائه خدمات درمانی به ۲۷۸۶ بیمار صعب‌العلاج و خاص خراسان‌جنوبی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: هم‌اکنون ۲۷۸۶ بیمار صعب‌العلاج و خاص نیازمند کمیته امداد خراسان جنوبی از هزینه‌های درمانی و دارویی بهره‌مند هستند.

ارائه خدمات درمانی به  ۲۷۸۶ بیمار صعب‌العلاج و خاص تحت پوشش کمیته امداد خراسان‌جنوبیرضا سلم‌آبادی، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان تحت حمایت را یکی از شاخص‌ترین اقدامات این نهاد عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون ۲۷۸۶ بیمار صعب‌العلاج و خاص نیازمند تحت حمایت این نهاد بوده و از خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌العلاج و نیازمند بسیار بالا است، تصریح کرد: این نهاد به منظور تامین حداقل هزینه‌های درمان و کاهش فشارهای روحی و جسمی خانواده‌های تحت حمایت تلاش کرده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۲۳ بیمار خاص شامل ۵۴ بیمار دیالیزی، ۳۲ بیمار پیوند کلیه، ۲۰ بیمار هموفیلی و تالاسمی و ۱۴ بیمار ام‌اس تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: امیدواریم با مشارکت مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مردم خیر و نیکوکاران بتوانیم شرایط زندگی بیماران را به بهترین نحو ممکن بهبود بخشیم.

سلم‌آبادی خاطرنشان کرد: این نهاد خدمات مختلف بهداشتی و درمانی را در قالب هزینه نگهداری، هزینه لوازم پزشکی، تجهیزات توان‌بخشی، ارتقای شاخص‌های بهداشتی و پرداخت فرانشیز هزینه‌های بستری به بیماران تحت پوشش ارائه می‌کند و همچنین قراردادهایی با داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی مختلف در سطح استان در برای ارائه خدمات درمانی مطلوب به مددجویان و بیماران تحت پوشش با کمترین هزینه منعقد کرده است.

وی یادآور شد: هم‌اکنون ۲۰۰ حامی در قالب طرح شفا از بیماران صعب‌العلاج و نیازمند تحت حمایت این نهاد حمایت می‌کنند و طی سال گذشته بیش از ۴۳ میلیون تومان به‌حساب این بیماران واریز شده است.
انتهای پیام

captcha