تیم‌های باور و نواندیش به مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناطره دانشجویان ایران راه یافتند
کد خبر: 3810650
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
ملکی:

تیم‌های باور و نواندیش به مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناطره دانشجویان ایران راه یافتند

گروه فرهنگی - مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام، نتیجه مرحله استانی هشمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان را اعلام کرد.

تیم های باور و نواندیش به مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناطره دانشجویان ایران راه یافتند
محسن ملکی، مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام امروز در گفتگو با ایکنا از ایلام، اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه ایلام به مدت یک هفته برگزار شد و 19 تیم از دانشگاه‌های ایلام، علوم پزشکی، پیام‌نور و علمی‌کاربردی با هم به رقابت پرداختند.
وی با بیان اینکه در فینال این دوره از مسابقات تیم باور از دانشگاه ایلام با غلبه بر  تیم «نواندیش»  از همین دانشگاه به قهرمانی رسید، تصریح کرد: تیم نصر نیز از دانشگاه ایلام به مقام سوم این مسابقات دست یافت.
مدیر فرهنگی دانشگاه ایلام از همکاری‌های روسا و معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه این دور از مسابقات با استقبال خوب دانشجویان برگزار شد.
ملکی با قدردانی از میزبانی دانشگاه ایلام از این دور از مسابقات، تصریح کرد: نهمین مرحله استانی بر اساس اعلام سازمان دانشجویان برگزار خواهد شد.
وی التزام به اخلاق علمی در نقد و نقل آرا، اشخاص و آثار، پرهیز از ورود در نزاع های غیرعلمی و مجادلات روزمره و مرسوم، اهتمام به‌روزآمدی و کارایی مباحث، نقل ها و منابع، اهتمام به واقعی بودن دفاع از موضوعات را خط مشی مسابقات مناظره دانشجویی اعلام کرد.
به گزارش ایکنا، اعضای تیم باور را زهرا ظفری، زهرا ملک‌ملکی، آمنه عصفوری نژاد و فاطمه محمودی اعضای تیم نواندیش را امید رستمی، میثم موسوی‌نیا، سعیده غلامی زرنه و یاسمن نجفی تشکیل می‌دهند.
انتهای پیام
captcha