نمایشگاه کتاب علوم قرآنی؛ مهم‌ترین اقدام فرهنگی در ماه ‌رمضان
کد خبر: 3810546
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

نمایشگاه کتاب علوم قرآنی؛ مهم‌ترین اقدام فرهنگی در ماه ‌رمضان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در راستای خودسازی و معنویت انسان‌ها، نمایشگاه کتاب علوم قرآنی ‌مهم‌ترین اقدام فرهنگی برای استقبال از ماه رمضان است.

نمایشگاه کتاب علوم قرآنی؛ لازم‌ترین اقدام فرهنگی در ماه مبارک رمضانبه گزارش ایکنا از اردبیل، نمایشگاه کتب علوم قرآنی در محل مصلی اردبیل همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان افتتاح شد.

سید‌ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، روز گذشته، 20 اردیبهشت‌ماه در بازدید از این نمایشگاه گفت: ماه مبارک رمضان، فرصت مناسبی برای معنویت انسان‌ها و خودسازی براساس آموزه‌های قرآنی است.

وی افزود: در راستای خودسازی و معنویت انسان‌ها، نمایشگاه کتاب علوم قرآنی لازم‌ترین اقدام فرهنگی برای استقبال از ماه مبارک رمضان است که امیدواریم شاهد استقبال مناسبی در طول ماه مبارک رمضان از این نمایشگاه باشیم.

اسحاقی با اشاره به تکریم واقعی روزه داران و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی بیان کرد: تمامی محصولات این رویداد فرهنگی با تخفیف ٥٠ درصدی عرضه می‌شود و از اول ماه مبارک رمضان تا آخر این ماه در محل مصلی اردبیل میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام

captcha