فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد رویکرد ما در سال رونق تولید است
کد خبر: 3810536
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴

فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد رویکرد ما در سال رونق تولید است

گروه اجتماعی ــ استاندار اردبیل در بازدید چهار ساعته از ۱۴ واحد تولیدی استان گفت: جذب سرمایه‌گذار جدید و فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان رویکرد ما در سال رونق تولید است.

فعال سازی واحدهای تولیدی راکد استان رویکرد ما در سال رونق تولید استبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، امروز، 21 اردیبهشت‌ماه در بازدید چهار ساعته از ۱۴ واحد تولیدی استان اظهار کرد: ۳۴ درصد واحدهای تولیدی استان راکد هستند و تلاش می‌کنیم امسال با توجه ویژه به فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد به‌عنوان ظرفیت قابل توجه و بالقوه تولید و اشتغال، شاهد بازگشت این واحدها به چرخه تولید استان باشیم.

وی ادامه داد: به فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز ابلاغ کرده‌ایم که امسال اولویت اصلی و برنامه‌ریزی‌ها باید روی فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد در کنار جذب سرمایه‌گذار جدید متمرکز باشد.

استاندار اردبیل که روزهای گذشته نیز از واحدهای تولیدی راکد شهرستان‌های گرمی و مشگین‌شهر نیز بازدید کرده بود، از ۱۴ واحد تولیدی راکد، نیمه فعال، طرح توسعه و آغاز عملیات اجرایی در شهرک صنعتی شماره ۲ و ناحیه صنعتی نوجه ده نمین  بازدید کرد.

بهنام‌جو در این بازدید گفت: از۴ واحد تولیدی راکد بازدید شده در این شهرک، ۲ واحد تولید محصولات لبنی تا ۶ ماه آینده با تأمین آب، برق، گاز مورد نیاز به چرخه تولید باز می گردد و واحدهای تولیدی مواد شیمیایی و فوم نیز  مشکلاتی را با بانک عامل خود داشتند که نیاز به حل موارد اختلافی و رسیدن به توافق مناسب برای راه اندازی هستند که در روزهای آتی اقدامات مورد نیاز انجام می گیرد.

وی اظهار کرد: واحدهای اسقاط خودرو،  درب ضد سرقت ، تولید حبه قند و نبات،  تولید ام دی اف و صنایع وابسته ۴ واحد دیگری بود که طرح توسعه داشتند و قرار شد  با پرداخت تسهیلات بانکی سرمایه ثابت و سرمایه در گردش، تقسیط برای بدهی‌های بانکی و بیمه‌ای علاوه بر گسترش تولید، اشتغال جدید و قابل توجهی نیز خواهند داشت.

استاندار اردبیل بیان کرد: واحدهای  تولیدی شیرآلات پردیسان و‌  سرم‌سازی و محصولات تزریقی انسانی که در شمالغرب کشور بی نظیر است دو واحد جدیدالاحداث هستند و زمین مورد نیاز و تسهیلات درخواستی این دو واحد تامین گردید و با تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن آنها ، حدود ۲۰۰ اشتغال جدید ایجاد می‌شود.

انتهای پیام

captcha