برپایی جشنواره «ماه رمضان» ویژه اساتید دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی
کد خبر: 3810533
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

برپایی جشنواره «ماه رمضان» ویژه اساتید دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: هفتمین جشنواره قرآنی ماه رمضان ویژه همسر و فرزندان کارکنان و اساتید این دانشگاه در استان برگزار می‌شود.

برپایی جشنواره قرآنی ماه رمضان ویژه اساتید دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی

فریمان ابراهیم‌زاده، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: این مسابقات در بخش شفاهی شامل سه رشته تحقیق ،ترتیل و حفظ برگزار می‌شود.
وی ادامه داد:علاقمندان برای ثبت نام در این جشنواره قرآنی تا پایان وقت اداری روزششم خردادماه سال جاری فرصت دارند و می توانند برای نام نویسی با شماره 09159778082 واحد قرآن و عترت دانشگاه تماس بگیرند.
ابراهیم زاده تقویت و توسعه فضای دینی، ایجاد شور و نشاط در تربیت دینی فرزندان خانواده‌های کارکنان و اساتید دانشگاه، افزایش مهارت‌های قرآنی و ارج گذاری به فعالیت‌های قرآنی خانواده‌های کارکنان و اساتید دانشگاه را از اهداف این طرح برشمرد.
وی عنوان کرد: همسر و فرزندان کارکنان و اساتید دانشگاه و واحدهای تابعه اعم از مدیران ،معاونان، کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و نیروهای طرحی می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.
ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند فقط در یک رشته از بخش شفاهی شرکت کنند و نتایج مسابقه تا یک هفته بعد از برگزاری از طریق سایت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه اعلام می‌شود.
وی یادآورشد: کسب رتبه‌های اول تا سوم در هر بخش، زمانی احراز می‌شود که شرکت کننده حداقل امتیاز قابل قبول «60» را به دست آورد.
انتهای پیام

captcha