دوازدهمین نمایشگاه قرآن در خراسان‌جنوبی برپا می‌شود
کد خبر: 3810512
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

دوازدهمین نمایشگاه قرآن در خراسان‌جنوبی برپا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از برپایی دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن در خراسان‌جنوبی گشایش می‌یابدناصر نبی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم خراسان‌جنوبی در قالب ۶۰ غرفه همزمان با ماه مبارک رمضان از ٢٦ اردیبهشت ماه لغایت یک خرداد ماه سال جاری در محل حسینیه جماران بیرجند گشایش می‌یابد.
وی با اشاره به حضور ناشران خارج از استان در این نمایشگاه، افزود: ۳۰ غرفه نشر مکتوب، ۱۰ غرفه نشر دیجیتال، ۱۰ غرفه هنری و کارگاهی و اختصاص ۱۰ غرفه به موسسات قرآنی و ادارات فرهنگی در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: همچنین برنامه‌های جنبی مختلفی از جمله برگزاری شب شعر، اجرای تعزیه و تئاتر‌های میدانی در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.
نبی‌زاده از تخفیف ۴۰ درصد کتب ارائه شده در دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم خراسان جنوبی نیز خبر داد و گفت: ۲۰ درصد تخفیف توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ۲۰ درصد توسط ناشران ارائه می‌شود.
وی برگزاری ۱۰ نمایشگاه قرآن کریم در ۱۰ شهرستان دیگر استان، برپایی شب شعر رمضان و محافل انس با قرآن در سطح استان را از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ماه مبارک رمضان برشمرد.
انتهای پیام

captcha