طرح قرآنی «بینات ۲۲» در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود
کد خبر: 3810387
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸

طرح قرآنی «بینات ۲۲» در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی از اجرای طرح قرآنی «بینات ۲۲» در طول ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

طرح قرآنی «بینات ۲۲» در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شودحسن سلمانی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی استان در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌های بسیاری دارد.
وی افزود: استفاده از قاریان برتر استانی برای اجرای تلاوت و دعوت از کارشناس قرآنی به منظور بیان نکات کلیدی آیات با رویکرد سبک زندگی اسلامی، اجرای طرح با قرآن در رمضان در چهار بخش مراسم تلاوت و ترتیل قرآن کریم(جزء‌خوانی) در ۱۰ شهرستان و اجرای مسابقه در ماه رمضان از برنامه‌های قرآنی این ماه خواهد بود.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: همچنین جامعه قرآنی در ۱۹ اردیبهشت‌ماه با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی دیدار و محفل قرآنی در حضور ایشان برگزار شد.
سلمانی ادامه داد: توزیع قرآن و محصولات قرآنی در برخی مناطق محروم استان از دیگر برنامه‌ها طی رمصان امسال است.
وی از اجرای طرح قرآنی «شمیم وحی» با همکاری رادیو خراسان‌جنوبی در استان خبر داد و بیان کرد: در این برنامه به صورت روزانه، موضوعاتی مانند گفت‌وگو با چهره‌های شاخص قرآنی، معرفی تشکل‌های قرآنی برتر، سخنرانی با موضوع سبک زندگی قرآنی و اجرای مسابقه مطرح می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در ماه رمضان طرح قرآنی«بینات 22» نیز اجرا خواهد شد که این برنامه نیز با موضوع آموزش ترجمه و تفسیر عمومی قرآن با محوریت سوره مبارک غافر خواهد بود.
سلمانی یادآور شد: برنامه قرآنی «بینات 22» در قالب ۲۳ جلسه آموزشی و یک جلسه آزمون توسط مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن شهری و روستایی خراسان‌جنوبی اجرایی می‌شود.
انتهای پیام

captcha