تصمیم اخیر شورای عالی امنیت ملی امیدوارکننده است
کد خبر: 3810320
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

تصمیم اخیر شورای عالی امنیت ملی امیدوارکننده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: خوشبختانه حرکت اخیر شورای عالی امنیت ملی هرچند حداقلی اما امیدوارکننده بود چرا که اگر قرار باشد حرکتی انجام دهیم چرا انقلابی نباشد؟

تصمیم اخیر شورای عالی امنیت ملی امیدوارکننده استبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در خطبه‌های این هفته‌ی نماز جمعه ایلام، اقدام اخیر شورای امنیت ملی را امیدوارکننده اما ناکافی دانست و اظهار کرد: برحام معاهده‌ای بود که جمهوری اسلامی با کشورهای 1+5 امضاء و سازمان ملل آن را تضمین کرد و هر چند نتیجه خوبی نداشت ما تجربه‌ی خوبی بود که نشان داد دشمن قابل اعتماد نیست.
وی با بازخوانی نامه‌ی 53 نهج‌البلاغه و فرمایشات امام راحل درباره سوء ظن داشتن به دشمن، گفت: قرآن ما را در برابر دشمن به صبر و تقوا توصیه می‌کند و راه پیروزی هم همین است.
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام ادامه داد: آمریکا گستاخانه از برجام خارج شد و طرف‌های اروپابی از ما وقت گرفتندو سوعده‌ی سر خرمن دادند که خوشبختانه حرکت اخیر شورای عالی امنیت ملی هرچند حداقلی اما امیدوارکننده بود چرا که اگر قرار باشد حرکتی انجام دهیم چرا انقلابی نباشد؟ چون مردم انتظار دارند غنی‌سازی 20 درصد از سرگرفته شود و آب سنگین اراک راه‌اندازی شود.
امام جمعه ایلام با قدردانی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که واکنش مردم را در سراسر اخیر به این اقدام شورای عالی امنیت ملی نشان داد، تصریح کرد: دشمن بداند مردم و مسئولان در برابر آمریکا و اسرائیل  ید واحده هستند و تمام توطئه‌های آنان خنثی خواهد شد.
کریمی تبار در ادامه با اشاره به گذشت 71 سال از اعلام موجودیت رژیم اشغالگر قدس گفت: بحمدالله جوانان فلسطینی آگاه شده‌اند و راهپیمایی‌های هفتگی تشکیل می‌دهند و این اشغالگران را به وحشت درآورده‌اند.
وی گفت: شلیک‌های اخیر به سمت اسراییل موجب ایجاد رعب و وحشت در بین اشغالگران و امتیاز برای فلسطینیان شده که این ثمره مقاومت است.
امام جمعه ایلام در ادامه از کشاورزان خواست زکات واجب را پرداخت کنند.
وی با انتقاد از چند نرخی بودن اجناس با کیفیت یکسان در بازار انتقاد کرد و از مسئولان خواست نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند.
به گزارش ایکنا، نمازگزاران در پایان با راهپیمایی ضد استکباری از تصمیم اخیر شورای عالی امنیت ملی حمایت کردند.
انتهای پیام
captcha