داوطلبان هلال‌احمر؛ پیشگام در خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت
کد خبر: 3810306
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

داوطلبان هلال‌احمر؛ پیشگام در خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه داوطلبان هلال‌احمر در خدمت صادقانه و بی‌منت در راه اسلام فعالیت دارند، افزود: هرکس که علاقه دارد به‌صورت داوطلبانه در کمک به مردم فعالیت داشته باشد، می‌تواند عضوی از جمعیت هلال‌احمر باشد.

دشمنان سعی در نابودی اسلام دارند/خدمت صادقانه اعضای هلال‌احمر در راه اسلام

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نیساری، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۲۰ اردیبهشت ماه، در پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، با اشاره به اینکه در هفته هلال‌احمر قرار داریم، اظهار کرد: در کشور ما نیز همچون کشورهای دیگر سازمانی با عنوان هلال‌احمر فعالیت داشته که با نام صلیب سرخ شناخته می‌شود و فعالیت‌های این سازمان به‌صورت داوطلبانه است.
وی ادامه داد: در حوادث و بلایای طبیعی، وقتی در منطقه‌ای با اراده خداوند حادثه‌ای رخ می‌دهد، هلال‌احمر اولین گروهی است که پرچم امدادی آن ورود کرده و وظیفه امداد و نجات خود را انجام می‌دهد و مردم باید توجه داشته باشند که کمک‌های خود را به سیل‌زدگان ادامه دهند، چراکه خداوند نیز مومنان را توصیه کرده تا نسبت به همنوعان خود بی‌تفاوت نباشند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نیساری یادآور شد: هرکس که علاقه دارد به‌صورت داوطلبانه در کمک به مردم فعالیت داشته باشد، می‌تواند عضوی از جمعیت هلال‌احمر باشد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون در ۱۱ مرحله بیش از ۳۴ کامیون کمک‌های مردمی از استان به مناطق سیل‌زده ارسال شده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۷ پایگاه دائمی هلال احمر، طی سال در جاده‌ها حضور داشته و در خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند و مردم با حضور این پایگاه‌ها در جاده‌ها، با خیالی راحت به سفر می‌روند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی تصریح کرد: داوطلبان هلال‌احمر در خدمت صادقانه و بی‌منت در راه اسلام فعالیت دارند و بیش از ۱۰ هزار مسافر در ایام نوروز به پایگاه‌های هلال‌احمر در استان مراجعه کردند و از خدمات داوطلبان هلال‌احمر بهره‌مند شدند.
وی تأکید کرد: در طول چهل سال، دشمنان ایران اسلامی هیچ‌گاه از توطئه‌های خود دست نکشیده‌اند، چراکه با اسلام مخالف بوده و سعی در نابودی دین مبین اسلام دارند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نیساری گفت: امروز تمامی مردم و مدافعین حرم دست به دست هم داده‌اند تا از حیثیت جمهوری اسلامی دفاع کنند و پیش‌بینی امام خمینی(ره) رو به تحقق می‌رود که فرمودند فساد، آمریکا را از بین خواهد برد.
انتهای پیام

captcha