آخرین وضعیت سیل در آق‌قلا و دشت آزادگان
کد خبر: 3806624
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
سلیمی تبیین کرد:

آخرین وضعیت سیل در آق‌قلا و دشت آزادگان

گروه سلامت ــ رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به شکسته شدن سیل‌بند آق‌قلا در رابطه با وضعیت کنونی این شهرستان، گفت: وضعیت مردم آق‌قلا در حال حاضر مانند روزهای گذشته بوده و خوشبختانه تاکنون مشکلی برای ساکنان این مناطق به وجود نیامده است.

آخرین وضعیت سیل در آق‌قلا و دشت آزادگانمرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر در گفت‎وگو با ایکنا؛ با اشاره به شکسته شدن سیل‌بند آق‌قلا، اظهار کرد: وضعیت مردم آق‌قلا در حال حاضر مانند روز‌های گذشته بوده و خوشبختانه تاکنون مشکلی برای ساکنان این مناطق به وجود نیامده است.
 
وی افزود: هشدار‌های لازم به ساکنان آق‌قلا داده شده و نیرو‌های امداد و نجات هلال احمر هم به حالت آماده‌باش کامل در آمده‌اند.
 
سلیمی ادامه داد: در حال حاضر با شکسته شدن سیل‌بند این شهر، شرایط اسکان اضطراری را برای مردم فراهم کرده و از مردم درخواست می‌کنیم، ما را همراهی کنند و در اماکنی که فرمانداری اعلام کرده است، اسکان پیدا کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در رابطه با وضعیت کنونی خوزستان نیز اظهار کرد: در خوزستان و به ویژه در دشت آزادگان، وضعیت در حال پایدار شدن است، البته استاندار پیش‌بینی کرده است که خوزستان تا دو روز دیگر وضعیت پایداری پیدا می‌کند؛ با این حال، نیرو‌های هلال احمر همچنان در این استان در حالت آماده باش به‌سر می‌برند.
انتهای پیام
captcha