انسجام‌بخشی و ارتباطات موثر شهیدفیض در کردستان ماندگار بود
کد خبر: 3806498
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

انسجام‌بخشی و ارتباطات موثر شهیدفیض در کردستان ماندگار بود

گروه فرهنگی- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: انسجام‌بخشی و ارتباطات بسیار خوبی که شهید فیض در منطقه کردستان انجام داد، بسیار عجیب بود و این شهید بزرگوار در این منطقه شناخته شده بود.

انسجام‌بخشی و ارتباطات موثر شهیدفیض در کردستان ماندگار بودبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد 5 اردیبهشت‌ماه در دیدار سردار حسن رستگار پناه، رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با وی با اشاره به خدمات شهید فیض اردکانی اظهار کرد: خدمات و کارهایی که این شهید بزرگوار در منطقه کردستان انجام داد، بی‌نظیر بود.
نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: انسجام‌بخشی و ارتباطات بسیار خوبی که شهید فیض در منطقه کردستان انجام داد، بسیار عجیب بود و این شهید بزرگوار در این منطقه شناخته شده بود.
امام جمعه یزد بیان کرد: با توجه به اینکه شهید فیض اردکانی در منطقه کردستان خدمات زیادی داشته، می‌توانیم از آنجا اطلاعات بسیار خوبی به دست آورد.
سردار حسن رستگار پناه، رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این دیدار با بیان اینکه مراسمی در تهران برای تجلیل از خانواده شهید فیض اردکانی برگزار می‌کنیم اظهار کرد: ما هر سال در روز 15 ماه مبارک رمضان برنامه افطاری با حضور کلیه خانواده شهدا و ایثارگران کردستانات برگزار می‌کنیم که جمعیتی قریب به 3 هزار نفر می‌شوند و تصمیم بر این شد که این مراسم در سال جاری با محوریت قرار دادن شهید فیض اردکانی باشد.
رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه مراسم امسال را با محوریت شهید فیض اردکانی و تجلیل از مقام بزرگ این شهید و خانواده آن عزیز برگزار خواهیم کرد افزود: همچنین در اردکان نیز در روز 21 ماه مبارک رمضان از این شهید عزیز تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی ادامه داد: در یکی از مساجد شهرستان اردکان با حضور اقوام و نزدیکان شهید فیض اردکانی، مراسم افطاری برگزار می‌شود و از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل به عمل می‌آید.
رستگار پناه تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم با همکاری دستگاه‌های مربوطه در استان یزد به بهترین شکل در قبال شهید فیض انجام وظیفه کرده باشیم.
رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه به دنبال تدوین یک ویژه نامه برای شهید فیض اردکانی هستیم گفت: در این ویژه‌نامه می‌توانیم از گفته‌های دوستان، آشنایان و هم‌رزمان شهید فیض اردکانی استفاده کنیم.
وی بیان کرد: از دیگر کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم، تهیه کلیپ 5 دقیقه‌ای از شهید فیض اردکانی و پخش آن در صدا و سیمای مرکز است.
رستگار پناه به شناسایی نزدیک به 50 نفر از نزدیکان شهید فیض گفت: این افراد شناسایی و در حال گرفتن مصاحبه از این افراد هستند که بتوانند اطلاعات کاملی را به دست آورند و یک ویژه نامه یا مستند بسیار خوبی را تولید و تهیه کنیم.
رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح به فضاسازی شهری با محوریت شهید فیض اردکانی اشاره کرد و افزود: فضا سازی فرهنگی و روانی در شهرهای یزد و اردکان به صورت جدی دنبال شود.
وی ادامه داد: در مجموع طبق برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته، سه ویژه برنامه با محوریت شهید فیض اردکانی در تهران، کردستان، یزد و اردکان برگزار می‌شود.
سردار فتح‌الله جمیری، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این نشست با بیان اینکه شهید فیض حق بزرگی بر گردن ما دارد گفت: جا دارد که مراسم بسیار خوبی در شان این شهید عزیز برگزار شود.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اضافه کرد: امسال در نظر داریم که برنامه سوم خرداد ماه را با محوریت شهید فیض اردکانی برگزار کنیم.

انتهای پیام

captcha