تجلیل از کهنسال‌ترین معلم سمنانی
کد خبر: 3806453
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴

تجلیل از کهنسال‌ترین معلم سمنانی

گروه اجتماعی- مراسم نکوداشت سیداحمد میرحسینی، قدیمی‌ترین معلم استان سمنان با حضور مسئولان در شهرستان شاهرود برگزار شد.

تجلیل از کهنسال‌ترین معلم سمنانی

به گزارش ایکنا از سمنان، مراسم نکوداشت کهنسال‌ترین معلم استان سمنان، سیداحمد میرحسینی امروز 5 اردیبهشت همزمان با سالروز یک صد سالگی این معلم پیشکسوت درکانون شهید بهشتی شاهرود برگزار شد .

گفتنی است سيد احمد ميرحسيني مسن‌ترين معلم استان سمنان متولد ۱۲۹۸ هجري خورشیدی است و ۳۶ سال به تعلیم و تربیت فرزندان این مرزوبوم پرداخته  و به زبان‌های فرانسه، عربی، انگلیسی و روسی تسلط داشته و سالها زبان فرانسه را تدریس کرده و ۱۷ سال به عنوان رئیس آموزش و پرورش بخش بسطام خدمت کرده و ۴۲ سال پیش و پس از سال‌ها خدمت در سنگر تعلیم و تربیت به افتخار بازنشستگی نائل شده است.

قدیمی‌ترین معلم زنده استان سمنان که در زمینه‌های هنری نیز فعالیت داشته عضو انجمن خوشنویسان است و در این حوزه نیز آثاری خلق کرده است.

این معلم خوشنام شاهرودی از ۱۴ سالگی به ورزش نیز روی آورده و در سن ۹۴ سالگی نیز موفق به کسب رتبه قهرمانی در مسابقات پیاده روی کشور شد .

مراسم نکوداشت این معلم پیشکسوت شاهرودی که سال‌ها عمر خود را وقف خدمت به نسل جوان کرده با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه فرهنگی و هنری خانه هنرمندان، انجمن خوشنویسان، شهرداری، شورای شهر، اداره آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان و پارک علم و فناوری شهرستان شاهرود برگزار شد.

انتهای پیام

captcha