«در سایه‌سار بیدهای مجنون» به نمایشگاه كتاب تهران رسید
کد خبر: 3806434
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

«در سایه‌سار بیدهای مجنون» به نمایشگاه كتاب تهران رسید

گروه فرهنگی ـ کتاب «در سایه‌سار بیدهای مجنون» آخرین اثر حجت‌الاسلام محمدحسین انصاری‌نژاد، مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد.

به گزارش ایكنا از فارس، تازه‌ترین مجموعه شعر حجت‌الاسلام محمدحسین انصاری‌نژاد، مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با عنوان «در سایه‌سار بیدهای مجنون» در برگیرنده 18 غزل، 8 قصیده و چند رباعی است و اغلب شعرها، مربوط به سال های 96 و 97 است.
«در سایه‌سار بیدهای مجنون» یکی از مجموعه شعرهایی است که توسط انتشارات شهرستان ادب در بهار 1398 منتشر شده است و برای نخستین بار، در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.
علاقه‌مندان به این مجموعه شعر، می‌توانند این کتاب را در ایام برگزاری نمایشگاه از غرفه شهرستان ادب واقع در شبستان اصلی سالن ناشران عمومی، راهروی 17 و غرفه 20 تهیه کنند.
«مکاشفه‌ای رنگ‌رنگ»، «از جاده قدیم»، «زمزمه‌کاشی‌ها»، «زیبا مثل غروب دهکده»، «اجاق کوهپایه»، «ستاره‌ای در حصار»، «از سمت سناباد» و «ابرهای ساحلی» بخشی از کتاب‌های دیگر انصاری‌نژاد در سال‌های گذشته را تشکیل می‌دهد.
همچنین «رعشه بر دریا» نیز عنوان کتاب در دست چاپ مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس است كه به زودی منتشر می‌شود.
انتهای پیام

captcha